اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

رسانه ملی نقش کلیدی در خلق حماسه اقتصادی دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رسانه ملی نقش تأثیرگذار و کلیدی در خلق حماسه اقتصادی دارد.

رسانه ملی نقش کلیدی در خلق حماسه اقتصادی دارد

ابوالحسن صادقی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: دشمن با پیشرفت انقلاب اسلامی و قدرتی که نظام در مناسبات و ارتباطات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای پیدا کرده است به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با هیچ تهدیدی به مقابله با نظام بپردازد.

وی افزود: دشمن با اعمال تحریم‌های یک جانبه و خلاف مقررات بین‌المللی قصد دارد به نظام ضربه بزند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: با رصد وضعیت رسانه‌های مغرض می‌یابیم که هدف این رسانه‌ها هدفی جز ایجاد شائبه و تفرقه در بین عموم مردم نیست و این رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند تا به عنوان بازویی توانمند در خدمت استکبار باشند.

صادقی جهانی اضافه کرد: دشمن با تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه در تلاش است تا حاکمیت و قوای سه‌گانه کشور را ناکارآمد جلوه دهد و به مردم نشان دهد که حاکمیت در مهار بحران‌های پیش رو ناتوان است.

این مسئول تصریح کرد: ملت ایران همیشه ثابت کرده است که در از بین بردن تهدیدهای مختلف، پیروز بوده است که به شکر خداوند و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری دشمن از آخرین تیر و ترکش خود نیز سودی نمی‌برد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بهره‌گیری از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها را یکی از راه‌های برون‌رفت از این وضعیت عنوان کرد و گفت: رسانه ملی نیز در کنار سایر دستگاه اجرایی آماده است تا با تمام توان و ظرفیت خود، در راستای رفع این تحریم گام بردارد و قطعا این مهم جز با همدلی و مشارکت دستگاهی اجرایی و حضور مردم در عرصه حاصل نمی‌شود.

صادقی جهانی ابراز امیدواری کرد صدا و سیما با تولید برنامه‌های مختلف، گامی را در راستای فرهنگ‌سازی بیشتر برای استفاده و بالا بردن تولیدات داخلی بردارد.

انتهای پیام/2667/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول