اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مشگین‌شهر:

رسانه‌ها مهم‌ترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند

معاون فرماندار مشگین‌شهر گفت: اصحاب رسانه و ارباب جراید مهم‌ترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

رسانه‌ها مهم‌ترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند

محمدتقی آهنگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: بنده معتقدم هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر مسئولان و ادارات با اصحاب رسانه موجب آگاهی‌بخشی عموم مردم و ارتقای سطح معنوی جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه یک خبرنگار علاوه بر اطلاع‌رسانی دقیق، تنظیم خبرهایی مطابق با واقعیت و همچنین انجام روشنگری در بین مردم است، افزود: اصحاب رسانه باید در انعکاس برخی مطالب جدیت به خرج دهند، چراکه در اغلب موارد دیده شده است که حاشیه‌ها اصل خبر را گم کرده‌اند و این معضلی برای مطبوعات شهرستان است.

آهنگر خاطرنشان کرد: از خبرنگاران دعوت می‌شود که هر هفته با حضور در فرمانداری از نزدیک دیدارهای مردمی با فرماندار را پوشش دهند، چراکه باید سطح انتظارات مراجعه‌کنندگان به اطلاع عموم برسد و باید مردم مشکلات ادارات را به کمک خبرنگاران لمس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار مشگین شهر در پایان اذعان داشت: خبرنگاران با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف با تیزبینی خود، نقش واسطه میان مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند؛ به همین دلیل خبرنگاران، اصحاب رسانه و جراید مهم‌ترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/62007/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول