اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

استقرار سامانه دیجیتال رسانه ملی در سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود

فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر لزوم مقابله با استفاده از ماهواره، گفت: استقرار سامانه دیجیتال دریافت شبکه ‌های صدا و سیما در سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود.

استقرار سامانه دیجیتال رسانه ملی در سوادکوه شمالی پیگیری می‌شود

کمال رستمعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به دریافت تصاویر صدا و سیما در سوادکوه شمالی، گفت: برنامه‌های صدا و سیما در شهرستان سوادکوه شمالی به صورت آنالوگ دریافت می‌شود.

فرماندار سوادکوه شمالی افزود: سامانه دیجیتال دریافت شبکه‌های صدا و سیما در بیشتر شهرستان‌ها استقرار یافته است ولی شهرستان سوادکوه شمالی از استفاده از این سامانه اطلاع‌رسانی بی‌بهره است.

وی از رایزنی مسئولان این شهرستان برای استقرار سامانه دیجیتال دریافت شبکه‌های صدا و سیما در سوادکوه شمالی خبر داد و خاطر نشان کرد: امکان دریافت برنامه‌های صدا و سیما به صورت دیجیتال در شهرستان سوادکوه شمالی در حال پیگیری است.

این مسئول اضافه کرد: نامه‌ای با امضای امام جمعه و نمایندگان سوادکوه در مجلس شورای اسلامی به امضا رسیده است و برای اجرایی شدن استقرار سامانه دیجیتال صدا و سیما به مسئولان مرتبط ارسال شده است.

رستمعلی با اشاره به اینکه عدم دریافت یا دریافت ضعیف برنامه‌های صدا و سیما موجب استفاده از ماهواره را در شهرستان سوادکوه شمالی افزایش داده است، یادآوری کرد: با عدم دریافت یا دریافت ضعیف برنامه‌های صدا و سیما، استفاده از ماهواره در روستاهای سنتی را هم شاهدیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای تحقق عدالت اجتماعی، تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن، تامین امنیت فرهنگی و جلوگیری از نفوذ رسانه‌های فرامرزی و استقرار سامانه دیجیتال صدا و سیما برای دوری از برنامه‌های مخرب دشمنان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول