اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی صورت گرفت

پیشنهاد قابل توجه مجمع نمایندگان هرمزگان به فعالان رسانه‌ای

مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار اقدام به پیشنهادی قابل توجه خطاب به این قشر کرده است.

پیشنهاد قابل توجه مجمع نمایندگان هرمزگان به فعالان رسانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در متن این پیام آمده است: 17 مرداد یادآور مجاهدت صادقانه اهالی قلم در بیان و تبیین واقعیت‌های جامعه و انتقال منصفانه آن به به مردم و مضاف بر آن انتقال مسائل و مشکلات به مسئولان است و قرار گرفتن در این دوسویه و ایفای نقش حرفه‌ای در این جایگاه ظرافت و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

این پیام می‌افزاید: این حرکت بی بدیل و ایفای حرفه‌ای این نقش در قامت یک شغل نه تنها ابعاد و اجزای مختلف جامعه را تحت تأثیر خود دارد، بلکه در تاریخ یک ملت و منطقه نیز ماندگار است و رسانه‌های هرمزگان این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند.

در این بیانیه فعالیت رسانه‌های هرمزگان در یک دهه اخیر را رو به جلو ارزیابی و آورده شده است: حاصل تلاش‌های پیشکوستان حوزه خبر خلق اعتماد به نفس و خودباوری در میان نسل تازه رسانه‌های هرمزگان برای پیگیری هوشمندانه مطالبات مردمی شده و چشم انداز آینده رسانه‌های هرمزگان، روشن و پیشرو خواهد بود.

در پایان این بیانیه در پیشنهادی قابل توجه از تمامی اهالی خبر، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌های مجازی خواسته شده تا ایده و طرح‌های خود را به منظور جامع سازی قوانین ناظر بر فعالیت رسانه‌ای در کشور به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی تحویل دارند تا بتوان با پیگیری آنها و گنجاندن آن در چارچوب قوانین آینده، امکان حرفه‌ای سازی این شغل و ارتقای منزلت آن را فراهم ساخت.

انتهای پیام/2310/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول