اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز خبر داد:

آمادگی رسانه ملی در البرز برای پوشش مناسب دیدار سایپا و پرسپولیس

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: رسانه ملی در این استان آماده پوشش مناسب خبری و تصویری دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس است.

آمادگی رسانه ملی در البرز برای پوشش مناسب دیدار سایپا و پرسپولیس

حبیب‌الله مازندرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظائف رسانه ملی در سراسر کشور و مراکز استانی صدا و سیما توجه به نیازها و خواسته‌های مردم است.

وی افزود: خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما به صورت بی‌وقفه برای تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های مناسب نیاز و خواسته‌های مردم در تلاش هستند و پوشش خبری رویدادهای ورزشی از جمله این موارد است.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز با اشاره به حضور نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و گزارش‌های تولیدی مراکز صدا و سیما در استان‌ها مربوط به رویدادهای ورزشی آن استان و همچنین پوشش خبری دیدار تیم‌های ورزشی است.

مازندرانی افزود: اگر تیم‌های ورزشی استان‌ها در رقابت‌های ملی و سراسری حضور داشته باشند، تلاش خبرنگاران و گزارشگران رسانه ملی دو چندان شده و این خواست مردم است که از شرایط تیم محبوب استان خود اطلاع داشته باشند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در استان‌هایی که تیم‌های فوتبال آنها فعال بوده و در رقابت‌های لیگ برتر و یا لیگ دسته اول حضور دارند، صدا و سیما تلاش بسیاری برای پوشش خبری و تصویری شرایط این تیم‌ها انجام داده و در زمان برگزاری مسابقات، مردم بسیاری از طریق رسانه ملی از نتایج تیم استان خود اطلاع پیدا می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در پاسخ به این پرسش که با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های فوتبال سایپای البرز و پرسپولیس تهران این رقابت به چه صورت از طریق صدا و سیمای مرکز استان البرز پوشش داده خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه دیدارهای گذشته سایپا با استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر هیچ زمانی در کرج برگزار نشده است، همواره این مسابقات از طریق شبکه ورزش و یا شبکه سوم سیما پخش شده است.

مازندرانی ادامه داد: این در حالی است که امسال شورای تامین استان البرز اعلام کرده است که آمادگی تامین امنیت برگزاری این دیدار را دارد و امیدوار هستیم که بازی سایپا و پرسپولیس برای نخستین بار در کرج برگزار شده و سایپا بتواند از حقوق میزبانی خود استفاده کند.

وی تاکید کرد: در صورتی که تمام هماهنگی‌ها برای میزبانی کرج در این رقابت حساس انجام و در نهایت بازی در ورزشگاه انقلاب این شهرستان برگزار شود، صدا و سیمای مرکز استان البرز آمادگی کامل دارد تا پوشش خبری و تصویری مناسب این دیدار را انجام دهد.

مازندرانی در پایان گفت: امیدواریم بازی سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شده و صدا و سیما این آمادگی را دارد تا به بهترین شکل دیدار فوق را برای علاقه‌مندان دو تیم پخش کند.

انتهای پیام/2302/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول