اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی بوکان:

رسانه‌ها با نشان دادن نقاط ضعف، نقاط قوت را تسری می‌دهند

فرماندهی انتظامی بوکان گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه و نشان دادن نقاط ضعف، نقاط قوت را تسری دهند.

رسانه‌ها با نشان دادن نقاط ضعف، نقاط قوت را تسری می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان سرهنگ فتاح بابانژاد صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بوکان که به همت فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، کار خبرنگاری را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: در حوزه منطقه انتظامی بوکان از خبرنگاران بسیار سپاسگزار هستیم چراکه در همه برنامه‌ها و بازتاب عملکرد منطقه انتظامی این شهرستان در کنار ما بوده و رسالت خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران رسالت هر نهاد، دستگاه و ارگانی را آنگونه که شاید و باید به جامعه معرفی می‌کنند و جامعه را در راستای عملکرد آن دستگاه آگاه می‌سازند.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان این‌که لازم است تا خبرنگاران در حوزه تنویر افکار عمومی عملکرد مطلوبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که حوزه خبرنگاری ظرافت خاص خود را دارد، وجود خبرنگاران در جامعه می‌تواند موجب ارتباط سازنده‌ای مابین مردم و مسئولان باشد.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه و نشان دادن نقاط ضعف، نقاط قوت را تسری دهند تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند با حمایت و همراهی خبرنگاران پیشتاز همه مسائل باشند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: در واقع کار خبرنگاری کار تعلیم و تربیت است، یک کار فرهنگی که به جامعه آگاهی می‌دهد.

رضا عباسی در پایان گفت: رسالت خبرنگار، ابلاغ حقیقت و ماموریتی پیامبرگونه است.

انتهای پیام/61006/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول