اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

خبرگزاری فارس سرآمد رسانه‌هاست

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس سرآمد رسانه‌هاست.

خبرگزاری فارس سرآمد رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی صبح امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: خبرگزاری فارس در استان ایلام با تلاش خستگی‌ناپذیر خود سرآمد رسانه‌ها شده و این موفقیتی بزرگ است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این موضوع در حوزه ورزش و جوانان دو چندان است و این مهم سبب شد که امروز از نزدیک با رئیس و دست‌اندرکاران این رسانه دیدار داشته باشیم و از نزدیک عرض خداقوتی اعلام کرده باشیم.

وی ادامه داد: نقش خبرگزاری فارس و مدیر آن در استان ایلام نه در سال اخیر و سال گذشته بلکه در یک دهه گذشته بر همه افرادی که این رسانه را رصد کرده‌اند قابل تقدیر و تشویق بوده است و این امر بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول اضافه کرد: تلاش‌های سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام با هیچ زبانی قادر به بازگو کردن نبوده چون از نزدیک از سال‌های گذشته با رفتار حرفه‌ای شما آشنا هستم.

فتاحی تصریح کرد: من تنها سه سال است که مدیر این دستگاه اجرایی هستم ولی با عنایت به رصد فعالیت‌های شما در طول 10 سال گذشته به راحتی می‌توان دریافت تلاش شما به عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای در سطح کشور ماندگار و قابل تحسین است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: قطعا این تلاش‌ها در ذهن مردم و ورزشکاران استان ایلام باقی خواهد ماند.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام اظهار داشت: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر توان نیروهای متعهد، متخصص، تحصیل‌کرده و کارآزموده و قابل اعتماد نظام در این عرصه بزرگ گام گذاشته است.

پژمان مهدوی‌فر ادامه داد: از بدو تاسیس این رسانه بزرگ تاکنون هرسال شاهد موفقیت‌های بزرگ خبرگزاری فارس در سطح کلان و استان ایلام بوده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: به عنوان مثال این خبرگزاری در سال 92 توانست رتبه نخست اولین جشنواره رسانه و جوان را در بخش خبر کسب کند.

مهدوی‌فر تصریح کرد: در سال 91 نیز این خبرگزاری در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها توانست رتبه نخست بخش خبر را به خود اختصاص دهد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: در سال‌های ماقبل آن نیز رتبه سوم کشوری و نمونه کشوری و ... را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: سایت الکسا هم به عنوان سایت خارجی رصدکننده مخاطبان خبرگزاری‌ها طی ماه‌های گذشته اعلام کرد که خبرگزاری فارس رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده و در واقع در بین خبرگزاری‌های فعال کشوری خبرگزاری فارس رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اضافه کرد: دیگر خبرگزاری‌ها با فاصله معناداری پشت سر خبرگزاری فارس قرار دارند که این خود موید این حقیقت بزرگ است که خبرگزاری فارس امپراطوری بزرگ خبری در کشور است.

مهدوی‌فر تصریح کرد: دست‌اندرکاران و مسئولان این رسانه به چند نکته مهم و اساسی توجه ویژه داشته که همه این نکات دست به دست هم داده تا  خبرگزاری فارس در این شرایط قرار گیرد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: تعهد، تخصص، دانش حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای مهم‌ترین ویژگی‌های این رسانه وزین در کنار دیگر خصوصیات بارز آن است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال این رسانه با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت به اخلاق رسانه‌ای نیز توجه ویژه‌ای داشته و در انتشار اخبار، یادداشت و گزارشات به اصل امانتداری دقت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: هر وقت بخواهد از عملکرد یک دستگاه نقدی داشته باشد با کارشناسان این حوزه مصاحبه کرده و براساس نظر کارشناسی آنان به این مهم می‌پردازد و تنها به چند جمله دست و پا شکسته و نظرات مغرضانه شخصی اکتفا نمی‌کند.

مهدوی‌فر تصریح کرد: از همه مهم‌تر با دقت و اصل امانت‌داری و اصول حرفه‌ای مطلبی را منتشر می‌کند و پس از انتشار به هیچ عنوان آن مطلب را از صفحه خبرگزاری محو نمی‌کند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: مردم به عنوان مخاطبین اصلی رسانه حرکات ما را زیر نظر داشته و در مورد شخصیت رسانه و دست‌اندرکاران آن قضاوت خواهند کرد و مجموع این حوادث چهره واقعی دست‌اندرکاران رسانه‌ها را برای مردم مشخص و عیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: آنچه که در این مجال کوتاه ذکر شد تنها گوشه‌ای از دلایل موفقیت‌های خبرگزاری فارس است.

انتهای پیام/2246/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول