اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام سرافراز در گفت‌وگو با فارس:

اهالی رسانه دشمن را در خانه کیش و مات کنند

امام جمعه شهرستان برخوار با اشاره به موفقیت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروزه صحنه دفاع مقدس متفاوت و به نوعی پیچیده‌تر است، زیرا اهالی رسانه در صحنه جنگ نرم باید همچون هشت سال دفاع مقدس دشمن را در خانه کیش و مات کنند.

اهالی رسانه دشمن را در خانه کیش و مات کنند

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به 17 مردادماه روز گرامیداشت خبرنگار، اظهار داشت: همیشه خبرنگاران با حضور جهادی خود در تمام صحنه‌ها انعکاس دهنده فعالیت‌ها، مشکلات و پل ارتباطی مردم و مسئولان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای گران‌قدری در راه اطلاع‌رسانی تقدیم انقلاب شده، افزود: امیداورم کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی در حال تلاش و کوشش‌ هستند، همچنان با یک روحیه جهادی و در مسیر صداقت گام بردارند.

امام جمعه شهرستان برخوار با اشاره به موفقیت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: امروز صحنه دفاع مقدس متفاوت تر و به نوعی پیچیده‌تر است، زیرا اهالی رسانه در صحنه جنگ نرمی که امروزه در آن قرار گرفته اند، باید همچون هشت سال دفاع مقدس دشمن را در خانه کیش و مات کنند.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌های داخلی باید بذر امید و نشاط را در بین مردم بکارند، متذکر شد: تقویت روحیه‌امید و نشاط در بین مردم توسط رسانه‌ها از سوی دیگر موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر عید مسلمانان سراسر جهان بعد از یک ماه تزکیه نفس، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)، تاکید کرد: امام علی (ع) فرمودند؛ هر روز که گناه نکنید و پاک زندگی کنید، آن روز برای شما عید محسوب می‌شود.

سرافراز با بیان اینکه نماز عید سعید فطر امسال در شهرستان برخوار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: نماز عید سعید فطر راس ساعت هفت روز جمعه در مسجد جامع مرکز شهر دولت‌آباد برپا می‌شود.

انتهای پیام/63023/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول