اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تاکید کرد

مسئولیت سنگین اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان مسئولیت سنگینی به عهده دارند.

مسئولیت سنگین اصحاب رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جایگاه ارزشمند خبرنگاران در جامعه، اظهار داشت: آگاهی و اطلاع‌رسانی به صورت شفاف و سازنده در اسرع وقت توسط خبرنگاران در رشد و پیشرفت جامعه تأثیر به سزایی دارد.

وی 17 مرداد ماه را مصادف با شهادت خبرنگاران جویایی حقیقت دانست و گفت: این روز فرخنده را بر تمام اصحاب قلم و رسانه تبریک می‌گویم.

اکبری خبرنگاران را در کنار مسئولان و یاری‌رسان آنان توصیف کرد و ابراز داشت:همه وقایع تلخ و شیرین با جزئیات تمام زیر ذره‌بین خبرنگاران قرار دارد و هر یک با نگاهی تیزبینانه وقایع را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: جامعه نیازمند دریافت اطلاعات صحیح و به‌روز است و این اطلاعات توسط خبرنگاران به راحتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی بررسی نقاط ضعف و قوت و عملکرد مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و ... را از وظایف خبرنگاران عنوان کرد و یادآور شد: رصد تمام امور سبب ایجاد توسعه پایدار در جامعه می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند و در این میان وظایف خبرنگاران در آگاه‌سازی افراد جامعه بسیار سنگین است.

وی گفت: از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه برای بهبود وضعیت صنعت آذربایجان غربی استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول