اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

خبرگزاری فارس رسانه‌ای قوی در حفظ نظام و ولایت است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس قوی‌ترین رسانه کشور در حفظ نظام و جایگاه ولایت فقیه است.

خبرگزاری فارس رسانه‌ای قوی در حفظ نظام و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد پیش از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار به همراه همراهان خود از دفتر خبرگزاری فارس در گیلان بازدید کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس گیلان رسانه مورد اعتماد همه در این استان است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس در کمال صحت، اعتماد و امانتداری خبرها را منعکس می‌کنند، تصریح کرد: خبرگزاری فارس در بحرانی‌ترین موقعیت خبرها را درست و منظم به اطلاع و آگاهی مردم می‌رساند.

وی ادامه داد: تمام نیروهای خبرگزاری فارس در گیلان از افراد ارزشی، انقلابی و ولایی این استان هستند و امروز وظیفه ما قدردانی از تلاش این نیروهای متدین است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس گیلان مسیر درستی را انتخاب کرده است، یادآور شد: هنر خبرگزاری جلب اعتماد مردم و فعالان سیاسی استان است که خبرگزاری فارس در این راستا به خوبی از عهده آن برآمده و جایگاه مهمی در گیلان پیدا کرده است.

وی، اذعان کرد: ممکن است تهیه خبر چندان مشکل نباشد اما دقت و سرعت در انعکاس خبر بسیار مهم است و خبرگزاری فارس این ویژگی را دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه خبرگزاری فارس جایگاه معتبری در استان دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای ارزشی این خبرگزاری خبرها را درست و صحیح منعکس می‌کنند و اعتماد مردم را به خود جلب کرده‌اند.

وی خبرگزاری فارس را مردمی‌ترین رسانه کشور خواند و یادآور شد: جایگاه والا و ارزشی این خبرگزاری با برخی بداخلاقی‌های جامعه هرگز خدشه‌دار نمی‌شود.

کوچکی‌نژاد متذکر شد: خبرگزاری فارس قوی‌ترین رسانه کشور در حفظ نظام و جایگاه ولایت فقیه است.

وی درباره حمایت خود از خبرگزاری‌های استان بیان کرد: در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وی، خواستم برای تجلیل از تلاش‌های خبرگزاری‌های گیلان حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه بحث ثبات شغلی خبرگزاری مهم است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها در بحث امنیت شغلی با تنش‌های سیاسی برای آسیب زدن به آنها مواجه هستند بنابراین امنیت شغلی خبرگزاری در استان اهمیت خاصی دارد که از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستیم حمایت‌هایی در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول