اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس

فارس از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: فارس از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور است و نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندران نیز جزو رسانه‌های پیشرو در امر اطلاع‌رسانی است.

فارس از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خبرگزاری فارس از رسانه‌های بسیار خوب و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: فارس از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های کشور است و نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندران هم جزو رسانه‌های پیشرو در امر اطلاع‌رسانی است.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه‌ها در انتخابات هم به خوبی کار کردند، افزود: اگر توانستیم در انتخابات اخیر مشارکت بیش از 93 درصدی در مازندران داشته باشیم به خاطر فضاسازی خوب رسانه‌ها بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه گزارش انتخابات هم از طریق وزیر کشور خدمت رهبری گزارش شد، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان داد فضای رسانه‌ای در مازندران در راستای امید و نشاط‌آفرینی انجام شد و قابل تحسین بود.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات و سرد کردن تنور انتخابات، گام برداشته بود، متذکر شد: با بصیرت‌افزایی رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، حرکت دشمن ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را در 24 خرداد برگزار کردیم، ادامه داد: این موضوع به دلیل تعامل ستاد انتخابات استان با رسانه‌ها بوده است که با تکلیف‌مداری به میدان آمدند و توانستند فضا را ایجاد کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه انتخابات سالم بدون حاشیه در فضایی رقابتی و مشارکتی برگزار شد، گفت: انتخابات اخیر، خرسندی رهبری را در پی داشت و این بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گران‌سنگی که در کنار حضور مردم ایجاد شد و آرایی که در مازندران به رئیس‌جمهور منتخب اختصاص یافت نیاز است خواسته‌های به حق مردم پیگیری شود و مسئولان، قدردان این حماسه، دغدغه و شعور بالای سیاسی باشند.  

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول