اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان:

خبرنگاران خوزستانی عضو بسیج رسانه شوند

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان به خبرنگاران خوزستانی توصیه کرد تا عضو بسیج رسانه شوند.

خبرنگاران خوزستانی عضو بسیج رسانه شوند

محمدرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از همه خبرنگاران استان خوزستان می‌خواهم تا عضو بسیج رسانه شوند.

وی افزود: از تمام عزیزان و خبرنگارانی که می‌خواهند از خدمات رفاهی سازمان بسیج رسانه استفاده کنند می‌خواهم به عضویت این سازمان درآیند.

*بسیج رسانه بازوی توانمند اصحاب رسانه

این فعال مطبوعاتی تاکید کرد: خبرنگاران مطمئن باشند که سازمان بسیج رسانه یک سرپناه دیگری مانند سرای روزنامه‌نگاران است که برای آنان به وجود آمده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سازمان بسیج رسانه در استان خوزستان گفت: با توجه به نیروی فعالی که در مدیریت این سازمان است فکر می‌کنم که در کار خود موفق باشد به شرط آن‌که از تجربه پیشکسوتان رسانه‌ها استفاده کند.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان، بسیج رسانه را بازوی توانمند اصحاب رسانه توصیف کرد و گفت: این سازمان می‌تواند به موازات سرای روزنامه‌نگاران به جامعه رسانه خدمات‌رسانی کند.

*تجلیل از خبرنگاران 

ایزدی در ادامه به برگزاری مراسم تجلیل از 400 خبرنگار خوزستانی اشاره کرد و افزود: این مراسم به مناسبت 17 مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در اهواز انجام شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متولی برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار امسال سرای روزنامه‌نگاران خوزستان بود.

وی در ادامه به هدایای مراسم روز خبرنگار امسال اشاره کرد و گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته، 400 خبرنگار خوزستانی تجلیل ‌شدند که هدایای آن‌ها شامل کارت هدیه و سفر زیارتی به مشهد مقدس است.

*اعزام 60 خبرنگار به سفر زیارتی مشهد مقدس

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان بیان کرد: امسال حدود 60 خبرنگار به مناسبت روز خبرنگار به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

ایزدی خاطرنشان کرد: کارت‌های هدیه از سوی شرکت فولاد خوزستان و سفرهای زیارتی مشهد مقدس نیز از طرف مهندس منصور کتانباف شهردار اهواز و سید جعفر حجازی استاندار خوزستان اهدا شده است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان یادآور شد: با توجه به برنامه‌های برگزار شده در روز خبرنگار در سال‌های قبل، تاکنون تجلیل از خبرنگاران به این حجم سابقه نداشته است.

انتهای پیام/72010/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول