اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند تاکید کرد

غنی‌سازی تعامل دولت و بخش خصوصی با حضور نهاوندیان در رأس اتاق ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: حضور هم‌زمان نهاوندیان در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند.

غنی‌سازی تعامل دولت و بخش خصوصی با حضور نهاوندیان در رأس اتاق ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بیرجند، محسن احتشام با اشاره به انتصاب نهاوندیان به عنوان ریاست دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: این اقدام فرصت بسیار مغتنمی برای هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی است.

وی اذعان داشت: حضور وی در رأس اتاق ایران همزمان با مسئولیت جدید، تصمیمی کارا و مؤثر برای کمک به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ تولید محوری خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه ما خواهان حضور نهاوندیان در اتاق ایران هستیم و این را به فال نیک می‌گیریم، تصریح کرد: این اقدام فرصت بسیار مغتنمی برای هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی است که خلأ آن احساس می‌شد و در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند یادآور شد: انتصاب صورت گرفته نشان از یک تحول به جا در ساختار اقتصادی و نظام‌های مدیریتی کشور برای یک تقسیم ملی کار بین دولت و بخش خصوصی برای پاسخ هر چه بهتر و سریعتر به دغدغه‌های معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی است.

احتشام از نهاوندیان به عنوان مدیری توانمند و استادی فرهیخته و دلسوز و اقتصاددانی با تجربه و آگاه به مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه کسب و کار یاد کرد و افزود: حضور همزمان وی در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور نواب رئیس توانمند و کارآمدی که در هیئت رئیسه اتاق ایران وجود دارد منع قانونی در این راستا وجود ندارد و حضور نهاوندیان تصمیمی کارا و مؤثر برای کمک به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ تولید محوری است.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع ،معادن و کشاورزی بیرجند گفت : حضور همزمان نهاوندیان در رأس اتاق ایران تعامل بین دولت و بخش خصوصی را غنی‌تر می‌کند.

انتهای پیام/69017/ش/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول