اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بازرگانی بیرجند:

توسعه بازرگانی کمک به اقتصاد خراسان‌جنوبی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: خراسان‌جنوبی از لحاظ کشاورزی و صنعت توان کارآفرینی ندارد و مشکل بیکاری را برطرف نمی‌کند، اما اگر بازرگانی در استان فعال شود کمک شایانی به اقتصاد می‌کند.

توسعه بازرگانی کمک به اقتصاد خراسان‌جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بیرجند،  محمدرضا سنایی‌فر اظهار داشت: در این کمیسیون باید تصمیماتی گرفته شود تا موجب رفاه شده و برای رونق صادرات و بازرگانی استان مثمرثمر باشد.

وی، پایه صادرات استان را فعالیت این کمیسیون دانست و افزود: اعضا باید با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر به رفع مشکلات صادرات و بازرگانی استان کمک کنند.

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه گروهی از اصناف عضو اتاق بازرگانی خواهند شد، ادامه داد: مقرر شده در بسیج جلساتی ماهانه در راستای آشنایی با صادرات و بازاریابی برگزار شود.

سنایی‌فر تصریح کرد: محدودیتی برای حضور افراد در عرصه صادرات وجود ندارد اما افراد برای موفقیت باید با اطلاعات کافی از شرایط بازار وارد این عرصه شوند.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی بیرجند نیز با بیان اینکه فعالیت در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی حالت افتخاری دارد، گفت: این کمیسیون از لحاظ محتوا،  سنگین‌ترین کمیسیون اتاق بازرگانی است چرا که در فرآیند تجارت خارجی تمامی عناصر بازرگانی، مدیریت واردات، توسعه صادرات، حمل و نقل، ترانزیت و گمرک دخیل هستند.

علیرضا خامه زر تصریح کرد: اتاق بازرگانی در حل مشکلات نقش اجرایی ندارد بلکه فقط منعکس کننده مشکلات کمیسیون‌ها به مقامات اجرایی استان است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول