اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی:

خبرنگاران از انتقاد صرف خودداری کنند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای باید از انتقاد صرف از مدیران خودداری کنند.

خبرنگاران از انتقاد صرف خودداری کنند

علی افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اینکه فرا رسیدن 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت، اظهار داشت: اصحاب رسانه بیش از آنکه به نقادی و حمله‌های بی‌رحمانه به مدیران دستگاه‌ها مبادرت ‌کنند، باید پای صحبت‌های مسئولان برای مطلع شدن از مشکلات آنها بنشینند.

طبق گفته وی جستجوی نقطه ضعف در یک دستگاه اجرایی و بزرگ‌نمایی آن به هیچ عنوان برای یک رسانه‌ای حرفه‌ای فضیلت محسوب نمی‌شود، بنابراین فعالان این حوزه باید در راستای انعکاس مشکلات و چاره‌جویی برای آنها گام بردارند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی کمبود خودروی اداری، فقدان آزمایشگاه سم‌شناسی، پاسخ‌دهی دیرهنگام به مراجعه‌کننده‌ها و نبود پزشک زن را از جمله مشکلات و نواقص مجموعه خود عنوان کرد.

وی با اظهار به اینکه ما نیز مانند سایر مسئولان به کمبودها و نواقص اداره زیرپوشش خود معترف هستیم، ادامه داد: در حال حاضر برای تامین نیازها و اتخاذ تدابیر لازم اندیشیده می‌شود، بنابراین رسانه‌ها باید از تاختن به مدیرانی که خود به دنبال رفع مشکل هستند، خودداری کنند.

افتخاری انعکاس موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت و به طور کلی نظام را از رسانه‌ها خواستار شد و ادامه داد: انعکاس کاستی‌ها جز ناامیدی نتیجه‌ای برای مردم ندارد، حال آنکه انتشار توفیق‌ها منجر به بهبود روحیه برای تلاش مضاعف می‌شود.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول