اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

رسالت اصلی خبرنگاران جهت‎دهی درست به افکار عمومی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: رسالت اصلی خبرنگاران جهت‎دهی درست به افکار عمومی جامعه است.

رسالت اصلی خبرنگاران جهت‎دهی درست به افکار عمومی است

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به 17 مرداد ماه و روز خبرنگار اشاره کرد و اظهار داشت: امروز رسانه‌ها و خبرنگاران در زمینه اطلاع‎رسانی و رساندن پیام اصلی و آگاه‎سازی افکار عمومی نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های کشورمان با در دست گرفتن امورات رسانه‌های جهان برای جذب افکار عمومی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: رسالت خبرنگاران اطلاع‎رسانی سریع و رساندن اخبار صحیح به مردم است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید در انتقال پیام مردم را یاری کنند، افزود: خبرنگاران می‌توانند در بالا بردن آگاهی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به شهروندان کمک کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری جزو کارهای سخت محسوب می‌شود، اظهار کرد: رسالت اصلی خبرنگاران جهت‎دهی درست به افکار عمومی جامعه است.

بابایی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید اخبار، تحلیل‌ها و سخنان را درست و منطقی منتقل کنند، تصریح کرد: اخبار منتشر شده نباید به سمت و سوی اهداف شخصی خبرنگاران و نویسندگان سوق داده شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران تلاش کنند تا از مسیر اصلی خبر منحرف نشوند، گفت: آگاه‎سازی و اطلاع‎رسانی صحیح مردم از وقایع و اخبار حق طبیعی همه است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه فضای کنونی جامعه پیشرفت و سرافرازی در امر اطلاع‎رسانی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: خبرنگاران تلاش کنند اخبار را در کوتاه‌ترین مدت به مردم برسانند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در کنار سرعت عمل دقت نظر نیز داشته باشند، افزود: توجه به محتوای خبر از اصول اصلی خبرنگاری است.

بابایی اضافه کرد: خبرنگاران صدا و سیما و مطبوعات امانت‎داری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول