اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل:

اتوماسیون تخصصی به صورت کامل در پزشکی قانونی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: مهمترین اولویت کاری ما راه‌اندازی کامل اتوماسیون تخصصی در حوزه پزشکی – آزمایشگاهی است.

اتوماسیون تخصصی به صورت کامل در پزشکی قانونی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل، بهزاد ولیزاده اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های اداره کل در این حوزه راه‌اندازی کامل اتوماسیون تخصصی است که در حال حاضر به صورت آزمایشی در واحد معاینات اداره کل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز بعدی به تدریج اتوماسیون تخصصی در واحدهای اجساد، آزمایشگاه و کمیسیون هم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و واحدهای شهرستانی به این سیستم متصل خواهند شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به عدم تامین اعتبار قانون فوق‌العاده خاص در سال 91 گفت: در سال جاری اعتبار نسبتاً مناسبی در این قسمت در قانون بودجه پیش‌بینی شده است.

ولیزاده ادامه داد: همچنین با اخذ نظریه اداره کل امور حقوقی مجلس در خصوص محل تامین اعتبار اجرای این قانون یکسری از موانع پرداخت آن مرتفع شده است و امیدواریم که در سال جاری بتوانیم تا حد قابل قبولی حقوق کارکنان خدوم پزشکی قانونی را از محل این مصوبه پرداخت کنیم.

این مسئول در خصوص چارت نیروی انسانی نیز خاطرنشان کرد: چارت جدید نیروی انسانی در استان‌ها مورد تایید قرار گرفته و در مرحله نهایی تصویب است که انتظار می‌رود با تصویب نهایی و ابلاغ آن و با اخذ مجوزهای لازم  بتوانیم بخشی از کمبود نیروی انسانی را به خصوص در مراکز تابعه جبران کنیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل همچنین در خصوص لزوم عکس‌دار نمودن تمامی گواهی‌ها، استفاده بهینه از کتب و جزوات ارسالی و حضور در جلسات آموزشی در جهت ارتقای کیفی نظرات کارشناسی، همکاری مراکز با ستاد بحران شهرستان‌ها، حضور به موقع و موثر در صحنه‌های جرم و بررسی دقیق صحنه جرم در جهت جلوگیری از ابهامات بعدی، راه‌اندازی خط ارتباطی CMS برای ارسال و یا دریافت مکاتبات اداری با دادگستری‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه جلسه هر یک از مسئولان مراکز و مسئول حفاظت و اطلاعات در خصوص موارد مورد بحث نکته نظرات خود را بیان داشتند.

انتهای پیام/62007/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول