اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان پاسخگویی سئوالات خبرنگاران باشند

امام جمعه پلدختر گفت: یکی از وظایف مسئولان پاسخگویی به خبرنگاران است و باید مسئولان پاسخگوی سئوالات باشند.

مسئولان پاسخگویی سئوالات خبرنگاران باشند

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگار واقعی کسی است که با امانت‌داری و صداقت اطلاع‌رسانی لازم را به مردم و مسئولان انجام می‌دهد.

وی افزود: معمولاً در جمهوری اسلامی به جای استفاده از کلمه رئیس از مسئول استفاده می‌شود که علت این امر هم این است که ریاست باد دارد و مسئولیت بار و مسئول یعنی اینکه پاسخگو به مردم باید باشد.

امام جمعه پلدختر خطاب به برخی مدیران ابراز داشت: امروز دیگر دوران رضاخان نیست که اگر خبرنگاری از آنان انتقاد کند، فورا او را تهدید کنند.

این مسئول تاکید کرد: یکی از وظایف مسئولان پاسخگویی به خبرنگاران است، البته اگر خبرنگاری به دروغ به مسئولان تهمت بزند، باید طبق قانون با او برخورد شود، نه با تهدید و نه برخورد فیزیکی.

نماینده ولی فقیه در پلدختر با اشاره به اینکه بعضی از خبرنگاران پلدختر گاها در انجام رسالت خبرنگاری دچار لغزش هستند و مطالبی را بیان می‌کنند که اصلاً یا در جلسه گفته نشده و یا جلسه‌ای برگزار نشده گفت: اینگونه خبرنگاران بیشتر غم چیزهای دیگری دارند، تا اینکه به خواهند به فکر مردم باشند که این با امانت‌داری در خبر سازگاری ندارد.

وی به گردهمایی محکوم کردن اهانت به اصحاب پیامبر علی ابن عدی و خبر مربوط به سخنرانی روز قدس امسال اشاره کرد و تاکید کرد: بنده سخنران مراسم بودم، ولی وقتی شب خبر مربوطه را چک کردم تعجب کردم که اصلاً آن سخنان را که روی سایت مطرح شده بود بنده نگفته بودم.

لروند گفت: در برخی موارد هم در انعکاس یک جلسه مسئولی حضور ندارد، ولی خبرنگار تیتر خبر و جلسه را به نام او ثبت می‌کند که برخی شهروندان با مراجعه به ما مراتب گلایه‌مندی خود را از آن رسانه اعلام می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه خبرگزاری فارس یکی از مهم‌ترین و بهترین خبرگزاری است که جانب حق و انصاف را در انعکاس اخبار و رویدادها رعایت می‌کند، افزود: این عملکرد خوب باعث بازدید مخاطبان از این خبرگزاری شده است.

امام جمعه پلدختر گفت: معمولا هر شب با مراجعه به سایت خبرگزاری فارس از مطالب و خبرهای آن مطلع می‌شود و در بررسی خبری مشخص است. خبرگزاری فارس اهل باج دهی نیست و با شجاعت و شهامت و قوت نقاط مثبت و کاستی‌ها را پوشش می‌دهد.

وی تاکید کرد: خبرگزاری فارس بدون توجه به جریان‌های سیاسی حقایق و مشکلات روزمره مردم را انعکاس می‌دهد که به نظر من خبرنگار فارس پلدختر بهترین عملکرد را در بین دیگر خبرنگاران داشته است.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از عباس جودکی خبرنگار فارس پلدختر، وی را یک خبررسان امین و متعهد دانست که در پیگیرها مشکلات شهرستان پلدختر باعث جلب رضایت مردم شده است.

انتهای پیام/85009/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول