اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند

فرمانده سپاه کاشان، گفت: امروز خبرنگاران در جبهه فرهنگی و در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند.

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نایینی صبح امروز در آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی سپاه و همچنین گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان اظهار داشت: صاحبان قلم و فعالان عرصه خبر پس از ثبت، ضبط و انعکاس حوادث دوران دفاع مقدس امروز در خط مقدم جنگ نرم دشمن و در جبهه فرهنگی قرار دارند.

وی، با اشاره به خدمات خبرنگاران طی 34 سال گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس گفت: خبرنگاران در دفاع مقدس همگام با رزمندگان اسلام در خط مقدم نبرد سخت با دشمن با قلم و دوربین‌های خود به ثبت و ضبط رشادت‌های رزمندگان پرداختند و دراین راه نیز به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه کاشان با تأکید بر نقش انکارناپذیر رسانه‌ها در عرضه پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته ابراز داشت: خبرنگاران نقش بسیار مؤثری در پیمودن راه انقلاب و نیز نشان دادن حرکت رو به جلو نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام حوزه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی داشته و دارند.

این مسئول در ادامه اجرای برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان توسط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه را با هدف ایجاد معنویت در نیروهای این نهاد انقلابی قلمداد کرد و بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی در اولویت فعالیت‌های سپاه قرار دارد و بر این اساس است که امام راحل تأکید کرده است تا سپاه است آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه تمامی رفتار، کردار و منش نیروهای جوان سپاه باید بر پایه تقوا و معنویت استوار باشد افزود: قرآن، ولایت، تقوا و معنویت محوریت نیروهای جوان سپاه است و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همه باید مجسمه‌ای از تقوا و معنویت باشند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کاشان نیز با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، از خبرنگار و حرفه خبرنگاری به عنوان رسالتی بزرگ در نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: خبرنگار چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای ملت است و این یک رسالت مهم و امانتی است که خبرنگاران بر عهده گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی خاطرنشان کرد: کار خبرنگاری، هدایت افکار و اندیشه‌های اسلامی در راستای اسلام حقیقی یعنی همان اسلامی است که امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی در ایران به جهانیان معرفی‌ کرد.

وی، با مقدس خواندن قلم خبرنگاران تأکید کرد: این قلم مقدس که امروز در دستان خبرنگاران قرار گرفته است باید در راستای ترویج اندیشه اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داشته باشد.

در این آیین که با حضور خبرنگاران شهرستان کاشان و خبرنگاران حوزه‌های بسیج سپاه این شهرستان و نیروهای شرکت کننده در برنامه‌های قرآنی سپاه کاشان در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد از خبرنگاران شهرستان و نفرات برتر برنامه‌های قرآنی سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/2406/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول