اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز خبرنگار

ستاد بزرگداشت روز خبرنگار شهرستان نور تشکیل شد

در آستانه روز خبرنگار و به ریاست فرماندار شهرستان نور ستاد بزرگداشت روزخبرنگار تشکیل شد.

ستاد بزرگداشت روز خبرنگار شهرستان نور تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، پیش از ظهر امروز در آستانه روز خبرنگار بنا به پیشنهاد روابط عمومی فرمانداری نور علاوه بر جلسات قبلی در محل ارشاد برای بزرگداشت روز خبرنگار در شهرستان نور ستاد بزرگداشت این روز با ریاست فرماندار تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه فرماندار نور با تبریک روز خبرنگار و عید سعید فطر مراسم روز خبرنگار را یادی از شهدای خبرنگار عنوان کرد و اظهار داشت: این روز بهانه‌ای است تا از تلاش خبرنگاران قدردانی تجلیل شود.

 علی محمد صمدیان ابراز داشت: این مراسم باید در خور شان متولیان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر برگزار شود و به همین منظور بعد از مراسم استانی با حضور مسئولان شهرستان و روابط عمومی‌های دستگاه‌های شهرستان مراسم روز خبرنگار شهرستان را برگزار می‌کنیم.

 وی از شهرداران شهرداری‌های نور، رویان و ایزدشهر خواست تا با نصب بنر نسبت به اطلاع‌رسانی مراسم روز خبرنگار در شهرستان اطلاع رسانی کنند.

 به گزارش فارس، بر اساس تصمیم ستاد، قرار است مراسم روز خبرنگار در شهرستان نور روز پنجشنبه 24 مرداد در مکان سالن پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نماینده، امام جمعه و دعوت برخی مسئولان استانی مرتبط برگزار و از فعالان این عرصه در شهرستان تجلیل شود.

در کنار مراسم جشن نمایشگاهی از آثار و فعالیت خبرنگاران شهرستان برپا می‌شود تا شرکت‌کنندگان با برخی از فعالیت‌ها و عملکرد اصحاب رسانه شهرستان آشنا شوند.

انتهای پیام/2296/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول