اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی:

مرزبانان، توان و اقتدار خود را از آموزه‌های دینی به ودیعه گرفته‌اند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزبانان، توان و اقتدار خود را از آموزه‌های دینی به ودیعه گرفته‌اند.

مرزبانان، توان و اقتدار خود را از آموزه‌های دینی به ودیعه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام علی جعفری ظهر امروز در جلسه‌‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: ماموران مرزبانی از معدود انسان‌های فداکار و ایثارگر محسوب می‌شوند، که باید اقدامات گسترده آنها در حفظ تمامیت ارضی کشور را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به اینکه معنویت در فضای کار و بین مرزبانان موج می‌زند، ادامه داد: با توجه به اینکه نیروهای مرزبانی به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های آن معتقد هستند، در دشوارترین شرایط برای صیانت از مرزهای آبی و خاکی کشورمان تلاش می‌کنند.

جعفری به برپایی ضیافت‌های قرآنی در مرزبانی استان اعم از ستاد مرکزی، هنگ‌ها، گروهان‌ها و ... اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در طول فرمایشاتی تربیت و وجود 10 تا 15 میلیون نفر قاری قرآن را در کشور خواستار شده‌اند، که در راستای عملیاتی کردن منویات ایشان گام برداشته می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مرزبانان توان و اقتدار خود را از آموزه‌های دینی به ودیعه گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: جلسات تلاوت قرآن کریم، آموزش تجوید، تفسیر موضوعی، حفظ و ... به‌طور منظم برپا می‌شود.

وی اظهار داشت: این جلسات و ضیافت‌های قرآنی برای سربازان وظیفه، کارکنان و خانواده‌های آنها برپا می‌شود، که تاکنون از خروجی مطلوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/61002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول