اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده مرزبانی ناجا صورت گرفت

افتتاح مهمانسرای شهدای مرزبانی در بوشهر

با حضور فرمانده مرزبانی ناجا در استان بوشهر پروژه مهمانسرای شهدای مرزبانی این استان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مهمانسرای شهدای مرزبانی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی دریابانی استان بوشهر، با حضور سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا در استان بوشهر پروژه مهمانسرای شهدای مرزبانی فرماندهی دریابانی این استان ،با حضور جمعی از مقامات نظامی و انتظامی این استان و مسئولین محلی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم سردار"ذوالفقاری" اظهار داشت: این پروژه در راستای تسهیل خدمات و تکریم و تقویت منزلت اجتماعی کارکنان و با رعایت حدود شرعی به‌ عنوان یک مجموعه خدماتی احداث و فعالیت می‌کند.

سردار "قلندر لشکری" فرمانده دریابانی استان بوشهر نیز در ادامه هدف از ساخت این مهمانسرا را صرفا خدمات دهی به کارکنان و رفاه پرسنل مرزبانی ناجا عنوان کرد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 750مترمربع و با زیربنایی به مساحت 1750متر مربع در 4 طبقه و در جوار ستاد فرماندهی دریابانی استان بوشهر احداث،که طبقه اول شامل: لابی و رستوران،طبقه دوم سالن کنفرانس، طبقه سوم و چهارم 14 واحد سوئیت ساخته شده است.

وی اضافه کرد: مجری این پروژه، فرماندهی دریابانی استان بوشهر بوده که توانسته اعتبار این پروژه را از محل اعتبارات انسداد مرز تامین و در مدت زمان 18 ماه این پروژه عظیم را احداث و به بهره برداری برساند.

انتهای پیام/66006/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول