اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

ظرفیت اردوهای جهادی را می‌توان به بیرون از مرزهای کشور برد

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: ظرفیت اردوهای جهادی بسیج سازندگی را می‌توان به بیرون از مرزهای کشور برده و آن را گسترش داد.

ظرفیت اردوهای جهادی را می‌توان به بیرون از مرزهای کشور برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با موضوع جمع‌بندی عملکرد اردوهای هجرت و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اعتبارات بسیار کم، حتی در زمینه عمرانی استان اقدامات خوبی با کمک بسیج سازندگی صورت گرفته است.

وی افزود: در این شرایط  کمبود اعتبارات ظهور و بروز صنایع دانش‌‌بنیان که نیاز به سرمایه محدودی دارد می‌تواند کمک بزرگی باشد.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: باید با توجه به وجود شهرک‌های علمی تحقیقاتی از این ظرفیت اقتصادی و دانش‌بنیان و حضور در این شرکت‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت بسیج سازندگی در عرصه بین‌المللی نیز استفاده کرد، چنانکه چنین فعالیتی را تا عرصه‌های برون مرزی گسترش داد.

جمالی‌نژاد اذعان داشت: به عنوان مثال در کردستان عراق که متقاضی همکاری هستند ظرفیت خوبی برای حضور بسیج سازندگی وجود دارد.

وی در پایان ابراز کرد: البته این اقدام بستگی به عرصه بین‌المللی و سیاست دو کشور برمی‌گردد اما می‌توان از ظرفیت‌های دو کشور در این راستا بهره برد که ظرفیت استان اصفهان را در این بین نمی‌توان نادیده گرفت.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول