اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان:

بازارچه مرزی میلک با حداقل امکانات اداره می‌شود

مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه میلک برخلاف گذشت مدت زیادی از گشایش رسمی آن با ابتدایی‌ترین امکانات اداره می‌شود.

بازارچه مرزی میلک با حداقل امکانات اداره می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان، ابراهیم افرازه بعد‌ از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: علاوه بر امروز در سال 78 نیز بحث فروش سوخت مطرح بود و در آنجا طبق مصوبه‌ای که استانداری و شرکت نفت امضا کرده‌ بودند بخشی از سود حاصله برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه در نظر گرفته می‌شد که امروز این مصوبه اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره بر ضعف زیرساختی برخی بازارچه‌های مرزی، ضمن ضرورت رفع موانع و توسعه زیرساخت‌های آنها، بیان کرد: با وجود فعالیت زیاد بازارچه مرزی کوهک، این بازارچه هنوز فاقد برق است و انرژی مورد نیاز آن از طریق ژنراتور تامین می‌شود.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان سرانه مالی مدیریت‌ بازارچه‌های مرزی استان را کم ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای سال تا‌کنون تنها 10 میلیون تومان هزینه سرانه به ما داده شده که باید بین 7 بازارچه تقسیم شود، اگر به هر کدام از این بازارچه‌ها 2 میلیون تومان هم بدهیم باز هم کم می‌آوریم.

افرازه آغاز فعالیت بازارچه مرزی «میلک» در شمال استان را به سال 1371 دانست و در مورد ضعف‌های آن افزود: این بازارچه برخلاف گذشت مدت زیاد از گشایش رسمی آن با ابتدایی‌ترین امکانات اداره می‌شود.

وی تاکید کرد: از تعداد هفت بازارچه رسمی، هنوز سه ‌مورد آن خودروی فرسوده دارد که هر روز برای تعمیر در تعمیرگاه است، باید وضعیت بازارچه‌های مرزی استان بهبود یابد.

انتهای پیام/75004/ش‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول