اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده مرزبانی

آیین معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل برگزار شد

آیین معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل با حضور فرمانده مرزبانی و مسئولان استانی در سالن اجتماعات مرزبانی استان اردبیل برگزار شد.

آیین معارفه فرمانده مرزبانی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: بعد از خلق حماسه سیاسی با درایت و هوشیاری ملت ایران، ملت ما امیدوار هستند تا با همراهی و همکاری دولت خدمتگزار و مسئولان دلسوز حماسه اقتصادی نیز رقم بخورد تا کشور در صحت و آرامش کامل به سمت توسعه حقیقی پیش برود.

سردار ابراهیم کریم‌خانی با یادآوری اینکه انسجام کامل بین نیروهای مسلح در استان اردبیل برقرار بوده و با همراهی و همکاری دستگاه قضایی و همچنین نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کوچک‌ترین حرکت ضد امنیتی در استان اردبیل به وجود نیامده است، تصریح کرد: با وجود برخی نگرانی‌ها در سه ماهه اول امسال به دلیل حساسیت و اهمیت انتخابات خوشبختانه در استان اردبیل به رغم طولانی بودن مرز با کشور آذربایجان کوچک‌ترین اتفاق ضد امنیتی رخ نداد و در کمال آرامش و امنیت مردم با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و اوج اخلاص، ارادت و پشتیبانی واقعی خود را از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد:‌ نیروهای مسلح به دور از هرگونه گرایش و وابستگی به جریان‌های سیاسی، سازمان و نهادی به انجام وظیفه مشغول بوده و برقراری امنیت و آرامش مردم را مقدم بر هر چیز می‌دانند.

کریم‌‌خانی اضافه کرد: سربازان بی‌نام و نشان و پرتلاش امام عصر (عج) در تمام عرصه‌ها و همچنین صحنه‌ها اعم از انتظامی، مرزبانی، اطلاعات، سپاه، بسیج و ارتش قهرمان در اوج صداقت و سلامت سعی کردند با تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه به عنوان سرباز این خط ارزشی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا بدون کوچک‌ترین مشکل و حرکت ضد امنیتی مردم در صحنه حاضر بوده و به ندای ولی امر مسلمین لبیک بگویند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی استان بیان کرد: قطعاً دشمنان با مشاهده امنیت داخلی و همچنین سلامت مرزهای کشورمان بهانه‌ای برای هجمه و فشار بیشتر نداشتند و قطعاً تا زمانی که این مردم در صحنه بوده و از نظام اسلامی صیانت و حفاظت کنند، دشمنان کوردل نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

در ادامه این مراسم رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول معرفی کرد و ادامه داد: تا زمانی که سلامتی و امنیت دچار خطر نشود قطعاً قدر آن را نمی‌دانیم و به یقین پیامد امنیت عدالت می‌باشد و عدالت نیز اگر با امنیت توأم شود در خلق حماسه نقشی بی‌بدیل خواهد داشت.

غلامعلی رضایی یادآور شد: همه مسئولان و دلسوزان این نظام تلاششان در برقراری امنیت و ثبات واقعی است چرا که در فضای پرتنش و التهاب‌آور نمی‌توان امید به موفقیت و پیروزی در کارها داشت.

وی گفت: امروز با همیت و همراهی دستگاه‌های انتظامی، نظامی، قضایی و امنیتی آرامش بی‌نظیری در کشور برقرار است که امیدواریم این آرامش برای همیشه برقرار و پایدار باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سید مجتبی موسوی فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل تجلیل شد و با معرفی او به عنوان فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار حسین عدالت‌طلب که پیش از این فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌شرقی بود به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/62003/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول