اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب اعلام کرد

اشتغال‌زایی برای 6300 نفر در میاندوآب

فرماندار میاندوآب گفت: سال گذشته برای 6 هزار و 364 نفر در شهرستان میاندوآب اشتغال‌زایی شده است.

اشتغال‌زایی برای 6300 نفر در میاندوآب

حمید جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال 91 حدود 411 نفر مازاد بر تعهد اشتغال شهرستان میاندوآب اشتغال‌زایی در این شهرستان صورت گرفته به طوری که برای 6 هزار و 364 نفر اشتغال‌زایی انجام شده است.

وی افزود: در سال 92 نیز تا به امروز در زمینه اشتغال‌زایی به 33/19 (19 ممیز 33) درصد از تعهدات اشتغال‌زایی این شهرستان عمل کرده و برای یک هزار و 260 نفر اشتغال‌زایی انجام شده است.

فرماندار میاندوآب خاطرنشان کرد: مشاغل ایجاد شده در زمینه مشاغل خانگی و طرح‌های توسعه کشاورزی است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان میاندوآب در زمینه مسکن مهر تا کنون هشت تعاونی داریم که از این تعداد تعاونی‌های شش، هفت و هشت تقریبا به تعهدات خود عمل کرده‌اند، اعلام کرد: 732 واحد از مساکن مهر شهرستان میاندوآب را با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان غربی واگذار کردیم.

این مسئول عنوان کرد: در حدود 800 واحد نیز داریم که کمترین پیشرفت فیزیکی این 800 واحد 90 درصد و بیشترین پیشرفت فیزیکی در حدود 98 درصد است.

وی یادآور شد: اگر تعاونی‌ها به تعهدات خود عمل کنند و مردم نیز آورده شخصی خود را به موقع پرداخت کنند این تعداد باقیمانده نیز سریعا به بهره‌برداری خواهد رسید.

جلالی با بیان اینکه میانگین درصد پیشرفت فیزیکی مساکن مهر شهرستان میاندوآب بالای 96 درصد است، ادامه داد: مساکن مهر تعاونی سپاه فاز دوم صد در صد پایان یافته و فاز یک نیز از پیشرفت فیزیکی 44/98 (98 ممیز 44) درصد برخوردار بوده و تعاونی هنرمندان نیز از پیشرفت فیزیکی 24/91 (91 ممیز 24) درصد برخوردار است.

فرماندار میاندوآب متذکر شد: تعاونی پنج از پیشرفت فیزیکی 97 درصد و تعاونی یک از پیشرفت فیزیکی 96 درصد برخوردار است و احتمالا بخشی از این مساکن مهر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اگر آورده شخصی اشخاص به 25 میلیون تومان تسهیلات دولت اضافه شود مساکن مهر این شهرستان آماده بهره‌برداری خواهند بود.

انتهای پیام/61005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول