اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر دیلم مطرح کرد

توسعه شهرک‌های صنعتی بوشهر زمینه‌ساز اشتغال پایدار

رئیس شورای شهر دیلم گفت: با توسعه شهرک‌های صنعتی و فعالیت‌های کشاورزی، می‌توان زمینه اشتغال پایدار را در تمام استان بوشهر فراهم کرد.

توسعه شهرک‌های صنعتی بوشهر زمینه‌ساز اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن اسماعیل‌زاده صبح امروز در گردهمایی شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر با بیان اینکه دیگران بهتر از ما ظرفیت‌های استان را شناخته و از آن بهره می‌برند، اظهار داشت: متاسفانه سد چمشیر در شهرستان دیلم به ورطه فراموشی سپرده شده، در حالی که قرار بود با اجرای آن، کشاورزی شهرستان احیا شود.

وی افزود: همچنین پروژه میدان نفتی سیاهمکان نیز که آلایندگی‌های آن برای دیلم است، ولی منافع آن صرفا برای استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.

رئیس شورای شهر دیلم افزود: همچنین فرمانداران به این دلخوش هستند که در ورودی هر شهر تابلوی شهرک صنعتی نصب شود، در حالی که اقدامی برای توسعه آن صورت نگرفته است، درحالی که می‌تواند اشتغال پایدار را در پی داشته باشد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه چرا فقط به عسلویه و اشتغال در انتهای استان توجه می‌کنیم، ادامه داد: با توسعه شهرک‌های صنعتی و فعالیت‌های کشاورزی، می‌توان زمینه اشتغال پایدار را فراهم کرد، اما با وجود طرح این مسائل، شاهد عزمی از سوی مسئولان استان نیستیم.

وی ادامه داد: سه نماینده استان در کمیسیون انرژی مجلس حضور دارند که می‌توانند موضوعاتی مثل آلایندگی و اشتغال 50 درصدی را پیگیری و احقاق حق کنند، اما متاسفانه از این فرصت استفاده نشده و نمی‌دانیم دستاورد آنها چیست.

رئیس شورای شهر دیلم در پایان خواستار انتقال تجربیات شورای سوم به دوره جدید شد و گفت: 6 سال و 4 ماه تجربه عضویت در شورای شهر، از اعضای دوره سوم بازوی توانمندی از تجربه و تخصص ایجاد کرده که باید از آن بهره گیری شود.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول