اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مه‌ولات تاکید کرد

ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی شرط کافی تحقق اشتغال

فرماندار شهرستان مه‌ولات گفت: ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی و درآمدزایی فعالیت‌های کارآموزان؛ شرط کافی تحقق اشتغال است.

ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی شرط کافی تحقق اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، علی حاجی‌عرب ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه تولیدات دستی کارآموزان فنی و حرفه‌ای شهرستان اظهار داشت: مهارت به عنوان اهرمی برای پیشرفت و توسعه به کار می‌رود و فردی که مهارت کسب می‌کند از استقلال کافی برخوردار است.

وی گفت: با آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توان افراد مستعد به کار را به میدان فعالیت دعوت کرد و کار به معنای افتخار، عزت و محبوبیت نزد خداوند است.

حاجی‌عرب بیان کرد: مهارت‌های مختلفی وجود دارد اما مهارت درحوزه کاری بسیار مهم است و هر فرد باید حوزه کار خود را بشناسد و روش‌های توسعه آن را بیابد.

فرماندار شهرستان مه ولات بر آشنایی بر آموزه‌های دینی در کنار آموزش مهارت‌های جوانان تاکید کرد و افزود: اگر جوانان با آموزه‌های دینی بیشتر آشنا شوند انگیزه و شوق کاری آنها نیز افزایش می‌یابد و در گره‌گشایی تولید مهارت و ارائه خدمات بیشتر گام بر می‌دارند.

وی عنوان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای یک سازمان عام‌المنفعه است که به ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و افزایش سطح مهارت جامعه اقدام کرده است.

حاجی‌عرب گفت: اگر چه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسیاری از جوانان و علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های مختلف را توانمند و مهیای فعالیت می‌سازد و شرط لازم برای تحقق اشتغال مولد محسوب می‌شود اما شرط کافی نیست؛ بلکه ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی و درآمدزایی فعالیت‌های کارآموزان؛ شرط کافی تحقق اشتغال است.

وی ایجاد تشکل‌های کوچک متشکل از کارآموزان را به منظور بازاریابی و فروش تولیدات خود را لازمه ایجاد درآمدزایی برای کارآموزان فنی و حرفه‌ای دانست.

انتهای پیام/70002/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول