اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 33 درصدی اشتغالزایی در بخش معدن چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از 9 طرح جدید معدن زمینه اشتغال 68 نفر در استان فراهم خواهد شد که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 33 درصد رشد داشته است.

افزایش 33 درصدی اشتغالزایی در بخش معدن چهارمحال و بختیاری

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 69 مورد جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری یک هزار و 540 میلیارد ریال در این استان صادر شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت 9 پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری 37 میلیارد ریال در استان صادر شد.

کرمی از افزایش 33 درصدی اشتغالزایی در بخش معدن استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از 9 طرح جدید معدن زمینه اشتغال 68 نفر در استان فراهم خواهد شد که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 33 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: واحدهای معدنی در بخش تولید انواع مصالح ساختمانی است که رونق بخش صنعت ساختمان استان را نیز موجب خواهد شد.

وی با اشاره به زمینه فعالیت طرح‌های صنعتی که در سال‌جاری جواز تأسیس گرفته‌اند، گفت: تولید آب معدنی طبیعی بدون  گاز، دوک مقوایی، الیاف استیپل اکریلیک، انواع ژئو ممبران، سنگ‌های تزیینی  و کابل برق افشان از مهم‌ترین طرح‌های دارای پروانه بهره‌برداری صنعت است.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول