اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پالایشگاه یکی از طرح‌های اشتغالزای زنجان است

استاندار زنجان پالایشگاه زنجان را یکی از طرح‌های مهم استان دانست و گفت: این پروژه جزو طرح‌های اشتغالزای استان محسوب می‌شود.

پالایشگاه یکی از طرح‌های اشتغالزای زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی پالایشگاه زنجان اظهار داشت: مسئولان استان نگرانی‌هایی برای به سرانجام رساندن چند پروژه را در سطح استان زنجان داشتند.

وی به پایان عمر دولت دهم اشاره کرد و افزود: پروژه‌های بزرگ استان در مراحل مختلف اجرایی از کلنگ‌زنی تا بهره‌برداری قرار دارند.

استاندار زنجان پالایشگاه زنجان را یکی از طرح‌های مهم استان دانست و اضافه کرد: این پروژه جزو طرح‌های اشتغالزای استان محسوب می‌شود.

وی پالایشگاه زنجان را از مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان زنجان اعلام کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده این پروژه بالاخره کلنگ‌زنی شده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه کلنگ‌زنی پالایشگاه زنجان در واپسین روزهای سال گذشته نهایی شده است، ادامه داد: این مهم با تلاش‌های مسئولان از جمله نمایندگان مردم استان در مجلس از جمله عبداللهی محقق شده است.

وی سهم وزارت نفت در احداث پالایشگاه زنجان را به نمایندگی از دولت 20 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول