اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

42 طرح کارگروه اشتغال مشکل‌دار است/ تحقق 60 هزار شغل از تعهد دستگاه‌ها

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت: 42 طرح کارگروه اشتغال، طرح‌های جهانگردی است که میراث فرهنگی باید آن‌ها را پیگیری کند.

42 طرح کارگروه اشتغال مشکل‌دار است/ تحقق 60 هزار شغل از تعهد دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل عامری گلستان در جلسه شورای اشتغال که ظهر امروز در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: طرح‌های مشکل دار دریافت تسهیلات در کارگروه شورای اشتغال شامل 42 طرح جهانگردی است که تا آخر هفته میراث فرهنگی باید آن‌ها را پیگیری کند و از بانک گزارش کار بگیرد.

وی به بند چهار قانون بودجه اشاره کرد و گفت: بانک‌ها مکلف هستند زمانی که وام گیرنده اقساط خود را پرداخت می‌کند به مرور وثیقه‌ها از رهن بانک آزاد شود.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان به کاهش امار استخدام دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: از 109 هزار اشتغال تعهدی دستگاه‌ها 60 هزار و 52 اشتغال ایجاد شده است و دستگاه‌ها موظف هستند تا آخر هفته گزارش‌های خود را اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 200 میلیارد تومان سقف تسهیلاتی است که از سطح کشور اعلام شده است و از بانک‌ها خواهش می‌کنیم تا سهم دریافتی خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول