اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

اشتغال 242 زنجانی در مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 242 دانشجو در مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت فنی و حرفه‌ای زنجان مشغول به تحصیل هستند.

اشتغال 242 زنجانی در مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت

علی ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زیر نظر موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مهارت و وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اظهار کرد: این مرکز از مهر ماه سال 90 اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین این مرکز در کنار کامل کردن آموزش‌های تکمیلی مهارتی اقدام به احداث و تاسیس دانشگاه کرده است.

ملکی با تاکید بر اینکه در مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان 11 رشته مختلف وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد 10 رشته مربوط به مقطع کاردانی و یک رشته نیز به مقطع کارشناسی اختصاص دارد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون 242 دانشجو در مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت زنجان مشغول تحصیل هستند، گفت: رشته فناوری مکانیک مربوط به مقطع کارشناسی این مرکز است.

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت فنی و حرفه‌ای استان زنجان به رشته‌های مقطع کاردانی فنی این مرکز اشاره کرد و افزود: رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو، ماشین ابزار، برق صنعتی، ابزار دقیق، تعمیر ماشین‌آلات صنعتی، آسانسور و پله برقی، مکانیزاسیون اداری و جوشکاری مربوط به حوزه برادران است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه خواهران یک رشته کاردانی دوخت و تکنولوژی لباس تدریس می‌شود.

ملکی اظهار داشت: تا زمانی که دانشجویان رشته کاردانی در رشته‌های مورد نظر فارغ‌التحصیل شوند مقطع کارشناسی نیز به این مرکز اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال‌جاری به دنبال ارائه طرح‌های توجیهی و دلایل قانع‌کننده برای افزودن مقطع کارشناسی ارشد به مقاطع مرکز آموزش علمی و کاربردی مهارت است.

انتهای پیام/73008/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول