اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کارگران اردبیل در مجلس کارگری:

دولت روحانی برای حل مشکلات کارگران آستین بالا بزند

نماینده کارگران استان اردبیل در مجلس کارگری گفت: دولت روحانی و وزیر پیشنهادی باید در حل مشکلات و معضلات قشر کارگری آستین بالا زده و کمر همت ببندند.

دولت روحانی برای حل مشکلات کارگران آستین بالا بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی مقدم عصر امروز در جلسه هماهنگی نمایندگان کارگران اردبیل، فعال در کارخانه‌های مختلف اظهار داشت: وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب برای تصدی وزارت کار حامی جامعه کارگری است و ما به همراه جامعه کارگری استان اردبیل از وزیر پیشنهادی دولت حمایت می‌کنیم و انتظار داریم نمایندگان مجلس نیز در احقاق حق کارگران و تلاشگران عرصه تولید با رأی مثبت به ربیعی این شخصیت برجسته با سوابق و تحصیلات عالی را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کنند.

وی تصریح کرد:‌ این شخصیت در کنار آشنایی به مسایل کارگری بهترین گزینه برای اصلاح نظام ساختاری وزارت کار است و با توجه به توانمندی و سوابقی که از او سراغ داریم قطعاً در این منصب می‌تواند منشأ خیر و برکت و شایستگی باشد.

مقدم خاطر نشان کرد: هر چند برخی‌ها سعی می‌کنند با اقداماتی علیه این شخصیت علمی، دانشگاهی که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی از ارکان جامعه کارگری بوده تخریبی ایجاد کنند اما این شخصیت به عنوان یک کارگر در کارخانه پارس خودرو که شرایط معیشتی و وضعیت کارگری را به خوبی لمس کرده است، می‌تواند با قرار گرفتن در سمت وزارت درد کارگران را به شکل ملموس و آشکار احساس کرده و در رفع آن اقدامی کارآمد انجام دهد.

دبیر اجرایی خانه کارگر با ابراز تأسف از برخی حرکت‌های غیراخلاقی و عجولانه در تخریب افراد معرفی شده به مجلس برای تصدی مسئولیت به ویژه وزارت کار از سوی برخی افراد و گروه‌ها اضافه کرد: جامعه کارگری ربیعی را بهترین گزینه برای اصلاح نظام ساختاری وزارت کار می‌شناسند و با توجه به توانایی‌هایی که این فرد دارد، می‌تواند روابط کار را ساماندهی کرده و این وزارتخانه را در خدمت کار و تولید قرار دهد.

وی با یادآوری اینکه در هشت سال گذشته ارکان وزارت کار در اختیار افرادی بوده که نتوانستند آن‌گونه که شایسته است برای جامعه کارگری خدماتی ارائه کنند، بیان کرد: ما در این دوره شاهد حذف بن کارگری از سفره کارگران، تصویب حداقل مزد در این سال‌ها بدون توجه به تورم واقعی و شکسته شدن عزت جامعه کارگری در عرصه‌های زندگی اجتماعی و خانوادگی بودیم که واقعاً دولت روحانی و وزیر پیشنهادی باید در حل این مشکلات و معضلات آستین بالا زده و کمر همت ببندند.

وی با توصیه رعایت اخلاق و تقوا از سوی تشکل‌های مختلف کارگری یادآور شد: برخی از تشکل‌ها به جای دامن زدن به برخی بداخلاقی‌ها باید اختلافات درون سازمانی را حل کنند و اجازه ندهند این اختلافات به فضای تنش و ناهنجاری تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،نماینده کارگران استان در مجلس کارگری ادامه داد: وزیر پیشنهادی برای کابینه دولت یازدهم از جنس کارگران است و با توجه به سوابق و تحصیلات عالی می‌تواند معضلات و مشکلات پیش روی کار و تولید را رفع کرده و زمینه یک حرکت منسجم و هدفمند را در عرصه جامعه کارگری به وجود آورد.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول