اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات کارگران دشتستان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کارگران دشتستان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنم.

مشکلات کارگران دشتستان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شب گذشته در ضیافت افطاری کارگران و کارکنان کارخانه سیمان دشتستان در حسینیه المهدی (عج) کوی فرهنگیان برازجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در شب‌های پر برکت قدر و روزهای ماه مبارک رمضان گفت: شب قدر دارای فضیلتی وصف ناشدنی است که انسان می‌تواند در این شب برای خود و بستگانش طلب مغفرت و آمرزش کند و امیدوار هستیم از این ایام نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان خداوند عرصه‌ای را آماده کرده است که گناهان انسان بدون این‌که به خود زحمتی بدهد پاک شده و مورد رحمت و مغفرت قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برگزاری مراسم ضیافت افطاری و اطعام افرادی از جامعه در ماه پرفضیلت رمضان و همچنین تحسین روحیه مطالبه‌گری پرسنل کارخانه سیمان دشتستان گفت: قبلاً از بسیاری از مشکلات مطرح شده اطلاع داشتیم و طی نشست‌هایی آن‌ها را با سایر مسئولان به‌ویژه فرماندار، معاونین و مسئولین کارخانه سیمان در میان گذاشته بودیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: از گذشته پیگیری‌هایی در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و وزارتخانه‌ای برای رفع مشکلات موجود و مقابله با تخلفات و تبعیض‌ها صورت داده‌ام و مطمئن باشید از حقوق هیچ قشر مظلومی کوتاه نیامده و سکوت نخواهم کرد.

موسوی‌نژاد متذکر شد: کارکنان کارخانه سیمان دشتستان نیز باید فضا را آرام نگه داشته و در فضایی قانونی، بدون تشنج و به دور از حرکات ناشایست به مطالبه حقوق خود بپردازند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان این‌که نباید بگذاریم حقوق هیچ قشری از جامعه اسلامی تضییع شود، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند در مقابل بی‌عدالتی‌ها و تضییع حقوق مردم پیگیری باشند و ساکت ننشینند؛ سکوت برخی از مسئولان خیانت است و قطعا در قیامت باید جوابگو باشند.

گفتنی است، پس از اقامه نماز جماعت و صرف افطاری، میزبانان و میهمانان در نشستی صمیمی به گفت‌وگو پرداخته و تعدادی از پرسنل کارخانه سیمان به‌صورت چهره به چهره مشکلات خود را با نماینده مردم دشتستان مطرح کردند.

دو تن از کارگران کارخانه و رانندگان انجمن‌های صنفی حمل و نقل به نمایندگی از سایرین به بیان پاره‌ای از مشکلات و مطالبات خود پرداخته و از نماینده دشتستان خواستار پیگیری جدی و احقاق حقوق خود شدند.

این افراد وجود تبعیض‌های آشکار، عدم توجه به پرسنل بومی، بکارگیری تعداد زیادی از نیروهای غیربومی، عدم پرداخت دستمزد و مزایای مساوی و عدم رعایت عدالت در تحویل بار به شرکت‌ها و رانندگان را از مهم‌ترین گلایه‌های خود عنوان کردند.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول