اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای تابستانی کارگران

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: باید در راستای برنامه‌ریزی گسترده اقدام شود، تا جامعه کارگری نیز برای تفریح و مسافرت توانایی مالی پیدا کند.

لزوم برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای تابستانی کارگران

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه، اظهار داشت: جامعه کارگری به معنای واقعی قشری زحمتکش و تلاش‌گر در کشور ما هستند، بنابراین برای بهره‌مندی آنها از خدمات رفاهی و مسافرتی باید به طور مستمر تلاش شود.

وی به انعقاد قرار داد این مجموعه با هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در مناطق مختلف کشور اشاره کرد، و افزود: در سال‌های گذشته قراردادهایی در این زمینه منعقد شده بود، که در طول سال جاری نسبت به توسعه این قبیل خدمات اهتمام می‌شود.

صادقی با اظهار به اینکه در مشهد، شیراز، اراک، اصفهان و تعدادی از شهرهای جنوب و شمال استان خانه کارگر مرکزی به کارگران خدمات ارائه می‌دهد، افزود: در تعدادی از شهرستان‌ها، خانه کارگر استراحتگاه برای رفاه حال جامعه هدف احداث کرده است، و در بعضی شهرستان‌های دیگر با هتل‌‌ها قرارداد منعقد می‌شود.

وی به وجود هتل ویژه خانه کارگر در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: در این خطه از کشور نسبت به انعقاد قرارداد با دو هتل دیگر نیز مبادرت شده است، تا کسانی که از سهمیه خانه کارگر برای بهره‌مندی از خدمات استراحتگاه این مجموعه بهره‌مند نشدند، از خدمات ارائه شده در مراکز طرف قرارداد با تخفیف استفاده کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اظهار به اینکه باید در راستای حفظ حقوق کارگران و جبران تلاش‌های بی‌وقفه آنها اقدام شود، خاطرنشان کرد: این قشر از جامعه در طول سال در مراکز تولیدی و صنعتی برای پویایی اقتصاد کشورمان تلاش می‌کنند، بنابراین باید برای رفاه و آسایش آنها اقدام شود.

صادقی همکاری بیش از پیش شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداری این شهر را خواستار شد و اظهار داشت: یک مجتمع فرهنگی، ورزشی و اداری در ارومیه به زودی احداث می‌شود، که برای تسریع عملیاتی شدن این پروژه مساعدت مسئولان لازم است.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول