اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسفراین:

106 واحد مسکونی مسکن مهر کارگران لوله گستر اسفراین واگذار شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین گفت: 106 واحد مسکونی مسکن مهر کارگران شرکت لوله گستر این شهرستان به اعضای این تعاونی تحویل داده شد.

106 واحد مسکونی مسکن مهر کارگران لوله گستر اسفراین واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، علی قلیپور اظهار کرد: عملیات ساخت این واحدهای مسکونی در اسفند ماه سال 88 طی دو پروژه 72 و 34 واحدی برای اعضای این شرکت تعاونی آغاز شد.

وی افزود: پروژه 72 واحدی این تعاونی با سرمایه گذاری بیش از 18 میلیارد ریال از پروژه‌های مسکن مهر بوده و با زیر بنای هر واحد 85 متر‌مربع، همراه با پارکینگ و انباری ساخته شده است.

قلیپور تصریح کرد: پروژه 34 واحدی این تعاونی نیز که بیش از هشت میلیارد ریال سرمایه گذاری و با زیربنای هر واحد 120 متر‌مربع ساخته شده است و در سال جاری به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به این تعاونی بیش از  21 میلیارد ریال است یادآور شد: این پروژه‌ها طی سه سال تکمیل و در اختیار اعضا قرار گرفته‌اند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده واحدهای تحویلی با حداقل هزینه انجام گرفته است.

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول