اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

کارگران بر رشد اقتصادی ایران اسلامی تاثیر دارند

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: کارگران بر رشد اقتصادی و صنعتی ایران اسلامی تاثیر دارند.

کارگران بر رشد اقتصادی ایران اسلامی تاثیر دارند

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کارگران و کسانی را که در واحدهای صنعتی و تولیدی مختلف مشغول فعالیت هستند، باید به تدریج با قانون کار آشنا کرد، تا به این ترتیب از حق و حقوق خود بهتر دفاع کنند.

وی بر لزوم آشنا کردن کارگران با قانون کار، حقوق و تکالیف‌شان تاکید کرد و افزود: چنانچه خدمت‌گذاران عرصه صنعتی کشورمان با قوانین موجود در این زمینه، حقوق و تکالیف قانونی خود شناخت کافی پیدا کنند، با کارفرمایان خود قراردادهای منصفانه و منطبق بر عدالت را منعقد کرده، و بدون هیچ گونه مشکلی به حقوق و مزایای خود دست می‌یابند.

وی با اظهار به اینکه باید فرهنگ اشتغال را در واحدهای صنعتی و تولیدی نهادینه کنیم، اضافه کرد: کارفرمایان و کارگران در مقابل یکدیگر از حقوق و تکالیف متعددی برخوردار هستند، که در صورت شناخت پیدا کردن نسبت به این امور، اداره واحدهای مختلف با سهولت بیشتری امکان‌پذیر می‌شود.

صادقی به نقش کارگران برای چیره شدن بر تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع که کارگران بر رشد اقتصادی ایران اسلامی و خنثی کردن تحریم‌های دشمنان تاثیر دارند، به هیچ عنوان نباید یک شعار و ادعای توخالی قلمداد شود، زیرا هر کسی که به صورت نسبی از روند فعالیت صنایع اطلاع حاصل کند، بر صحت داشتن این موضوع یقین پیدا می‌کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور باید برای صیانت از اشتغال موجود به صورت جدی و توامان گام برداشته شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام به دنبال تنگ‌ شدن شرایط اقتصادی و فلج کردن صنایع کشورمان هستند، ایجاد اشتغال جدید برای قشر عظیمی از بیکاران به دشواری امکان‌پذیر است، بنابراین ضمن تلاش برای اشتغالزایی باید در راستای صیانت از اشتغال موجود نیز به صورت جدی گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول