اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل:

کارگران ساختمانی دارای مدرک مهارت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: تمامی کارگران ساختمانی که تا پایان سال 91 دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای باشند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

کارگران ساختمانی دارای مدرک مهارت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پنبه‌ای عصر امروز در نشست جمعی از مدیران، کارکنان، مسئولان تأمین اجتماعی و استاندار اردبیل اظهار داشت: در پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی با مزایایی که دولت در نظر گرفته است مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر کارگران ساختمانی صاحبان مشاغلی همچون رانندگان، خادمان مساجد و گروه‌های مختلف کارگری نیز می‌توانند از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

پنبه‌ای با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 560 هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، خاطر نشان کرد: در این زمینه آنچه که مهم به نظر می‌رسد ارائه خدمات به فرد تحت پوشش و خانواده او است که می‌توانند از مزایای تأمین اجتماعی و پوشش فراگیر آن بهره ببرند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد بیمه‌ای سعی کرده است خدمات مختلفی را در ابعاد متفاوت ارائه کند به طوریکه بیش از 456 هزار مستمری‌بگیر نیز از این خدمات استفاده می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بیمه‌ای و حمایتی توسعه پیدا کرده به طوریکه تأمین اجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمه‌گر توانسته است به شکل همه‌جانبه پوشش بیمه‌ای خود را انجام داده و خدمات مستقیم و غیرمستقیم را به هموطنان ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیر درمان تأمین اجتماعی نیز در سخنانی یادآور شد:‌ ارائه خدمات در مراکز درمانی و بیمارستانی تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان رایگان است.

علیرضا نیک‌سیرت ادامه داد: ما علاوه بر ارائه خدمات در مراکز ملکی خود براساس قراردادی که با بیمارستان‌های خصوصی و مطب پزشکان بسته‌ایم، به صورت غیرمستقیم به هموطنانمان ارائه خدمات می‌کنیم.

وی بیشترین پذیرش بیماران را در مراکز درمانگاهی و بیمارستانی یادآور شد و گفت: ما هم اکنون در اکثر شهرها مراکز درمانگاهی و بیمارستانی ملکی دایر کردیم و در تلاش هستیم در شهرستان‌های فاقد درمانگاه نیز ارائه خدمات را در آینده‌ای نزدیک شاهد و ناظر باشیم.

نیک‌سیرت افزود: ما از تمام ظرفیت‌های بیمه‌ای و درمانی استفاده می‌کنیم تا رضایت بیمه‌شدگان و عموم مردم فراهم آید که با رفع برخی از نواقص و کوتاهی‌ها امیدواریم این حرکت به شکل مستمر و ساری و جاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول