اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات والیبال ماه رمضان

فرهنگسرای شهرداری و منتخب کارگران قزوین به فینال راه یافتند

در مسابقات والیبال استان قزوین ویژه ماه مبارک رمضان، تیم‌های فرهنگسرای شهرداری و منتخب کارگران قزوین به مرحله فینال راه یافتند.

فرهنگسرای شهرداری و منتخب کارگران قزوین به فینال راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در مسابقات والیبال که به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان در حال برگزاری است، تیم‌های فرهنگسرای شهرداری و منتخب کارگران به فینال راه یافتند و تیم‌های آبیک و محمدیه نیز مسابقه رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

فینال این مسابقات ساعت 17 روز شنبه 29 تیرماه و رده‌بندی ساعت 15 همین روز در سالن ورزشی بعثت قزوین واقع در خیابان تهران قدیم برگزار می‌شود و تماشای آن برای بانوان رایگان است.

تیم‌های محمدیه الف، شهرداری الوند، جوانان قزوین، ضیاءآباد، صدراسازه، جوانان محمدیه، محمدیه ب، تاکستان، منتخب آبیک و پروین اعتصامی از دیگر تیم‌هایی بودند که در این رقابت‌ها در سالن بعثت حضور داشتند.

همچنین این گزارش در خصوص نتایج و برنامه مسابقات والیبال باشگاهی قزوین حاکی است، سپهر الکتریک با پیروزی سه بر صفر مقابل شیشه قزوین خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات معرفی کرد.

در دومین مسابقه نیز که روز 23 تیر ماه برگزار شد، تیم البرزدارو که از بازیکنان جوان و با آتیه‌ای مانند علیرضا نوروزپور و شایان صعودیان سود می‌برد، مقابل نیرومحرکه به پیروزی سه بر یک دست یافت.

در ادامه مسابقات والیبال باشگاهی قزوین چهارشنبه 26 تیر ماه تیم‌های تاژ و البرزدارو رأس ساعت 21:30 با یکدیگر دیدار می‌کنند و ساعت 23 همین شب تیم جوانان به مصاف نیرومحرکه می‌رود.

سپهرالکتریک و البرزدارو تیم‌های رقیب یکدیگر در ساعت 21:30 شب جمعه، 28 تیر ماه هستند و پس از آن ساعت 23 تاژ و نیرومحرکه مقابل یکدیگر می‌ایستند.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول