اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

رسانه‌ها برای رشد فرهنگ شهر کرمان تلاش کنند/ خداحافظی شهردار کرمان با شهرداری

شهردار کرمان گفت: رسانه‌های استان کرمان با قدرت و توان بیشتری برای رشد فرهنگ شهر کرمان کار کنند، زیرا رسانه بهترین بستر برای رشد فرهنگ است.

رسانه‌ها برای رشد فرهنگ شهر کرمان تلاش کنند/ خداحافظی شهردار کرمان با شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوره شش ساله مدیریتم در شهرداری دستگاه‌ها و مجموعه‌های بسیاری از جمله رسانه‌ها به ما در پیشبرد اهداف کمک کردند.

وی افزود: ارتباطات شهرداری و رسانه‌های استان کرمان طی شش سال گذشته مطلوب بود و مهم نبود که فقط از ما تعریف و تمجید کنند، زیرا انتقادهای مطرح شده هم به نفع شهر کرمان بود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در تمام رسانه‌های استان کرمان محوری به نام شهر آوردیم، ابراز داشت: توجه به مسائل شهری در رسانه‌های کرمان موجب پاسخگویی مسئولان و آبادانی و پیشرفت بیشتر شهر شد.

سیف‌اللهی خاطر نشان کرد: در دوران مدیریت خود در شهرداری کرمان مطالب رسانه‌ها را بررسی کردم و بدون حب و بغض به مطالب ترتیب اثر دادم.

این مسئول از رسانه‌ها به عنوان آیینه پیش‌روی شهرداری کرمان نام برد و عنوان کرد: هر زمان که حرف حقی در رسانه‌ها زده می‌شد به آن توجه می‌کردیم، زیرا مهم این بود که خط رسانه‌ها، خط کاملی راجع به مسائل شهر کرمان بود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، تصریح کرد: مردم باید مطالبات خود را از یک تریبون به گوش مسئولان برسانند که رسانه‌ها مهم‌ترین نقش را در این زمینه بر عهده دارند.

شهردار کرمان از رسانه‌های استان کرمان خواست تا با قدرت و توان بیشتری برای رشد فرهنگ شهر کرمان کار کنند و افزود: رسانه بهترین بستر برای رشد فرهنگ است، زیرا رسانه‌ها مخاطبان بسیاری دارند.

سیف‌اللهی همچنین خبر بازنشستگی خود را اعلام و بدین ترتیب تمام گمانه‌زنی‌ها و خبرها در زمینه ابقای شهردار کرمان را رد‌ کرد و اذعان داشت: تا پایان این ماه بازنشسته می‌شوم.

این مسئول در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای دوران بازنشستگی خود چه برنامه‌ای دارید، اذعان داشت: هنوز تصمیم مشخصی نگرفته‌ام و حتی ممکن است که خبرنگار شوم.

انتهای پیام/80019/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول