اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز:

مسئولان البرز از نقد منصفانه رسانه‌ها استقبال می‌کنند

دبیر شورای اطلاع‌رسانی البرز گفت: مسئولان این استان از نقد منصفانه رسانه‌ها و اصحاب خبر استقبال می‌کنند.

مسئولان البرز از نقد منصفانه رسانه‌ها استقبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با توجه به در پیش بودن هفدهم مردادماه و سالگرد شهادت شهید صارمی که به نام روز خبرنگار مزین شده است، ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در استان البرز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برگزار شد، راهکارهای تقدیر از تلاش‌های یک سال گذشته رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در استان البرز بررسی شد.

در جلسه فوق مقرر شد که در تاریخ هفدهم مردادماه با برگزاری مراسمی شایسته از رسانه‌های فعال و خبرنگاران پرتلاش این استان تقدیر و تجلیل شود.

براساس این گزارش، ابراهیم کردلو، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز ظهر امروز طی سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی پله‌های توسعه و پیشرفت را تحت هدایت مدبرانه رهبری‌ عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و با تلاش مسئولان انقلابی و ولایی و بالاخره با حمایت‌های مردم با بصیرت کشورمان طی می‌کند.

وی تأکید کرد: به طور قطع هیچ موفقیتی محقق نخواهد شد، مگر آنکه رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار مردم و رابط مردم و مسئولان به صورت دقیق و موشکافانه شرایط را تجزیه و تحلیل کرده و نقدهای خود را بیان کنند.

این مسئول ادامه داد: طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که رسانه‌های استان البرز و خبرنگاران و اصحاب قلم در این استان با وجود کاستی‌ها، نواقص و سختی‌های بسیار حتی یک لحظه از وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی دست بر نداشته و با وجود تمام مشکلاتی که دارند، در این راه تلاش می‌کنند.

کردلو اذعان کرد: ما نباید از رسانه‌ها تنها انتظار تعریف و تمجید داشته باشیم و این وظیفه رسانه‌ها است که با ادبیات مناسب و رعایت شرایط کشور به نقادی پرداخته و مشکلات، خواسته‌‌ها و نیازهای مردم را بیان کنند.

وی افزود: خوشبختانه اکثر خبرنگاران استان البرز افرادی آگاه، بابصیرت و هوشیار بوده و همواره در راستای تحقق منافع کلان کشور و استان حرکت کرده‌اند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان البرز تأکید کرد: از سوی دیگر مسئولان استان البرز نیز همواره از نقد منصفانه و انتقادهای دلسوزانه استقبال کرده و یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های حاصل شده در استان البرز رابطه مثبت مردم – مسئولان و رسانه‌ها است.

کردلو بیان داشت: به عنوان نمونه در تشکیل استان البرز رسانه‌ها تلاش بسیاری داشته و با بیان شرایط و واقعیت‌های استان در تسریع تاسیس این استان نقش مثبت و موثری داشتند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: در تلاش هستیم که در این روز به نحوی شایسته از تلاش‌های اصحاب قلم و رسانه در استان البرز تقدیر کنیم، اگر چه می‌دانیم که خبرنگاران و رسانه‌های این استان بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول