اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوسف:

اثرگذارترین راه ترویج کار جمعی تلاش رسانه‌ها را می‌طلبد

امام جمعه خوسف اثرگذارترین راه برای ترویج کار جمعی را تلاش رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها باید در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بکوشند.

اثرگذارترین راه ترویج کار جمعی تلاش رسانه‌ها را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، حجت‌الاسلام علیرضا حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوسف اظهار داشت: در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی همه و متولیان اهل فرهنگ بحث سبک زندگی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر معضلات مربوط به کار جمعی افزود: آیات، روایات و تمام مباحث دینی تاکید بر کار جمعی دارد.

امام جمعه خوسف گفت: کار جمعی در کشور آنچنان که باید و شاید جا نیفتاده است.

حسینی معضل کار جمعی را در تفکرات لیبرالیسم دانست و تصریح کرد: کشوری که نمای خانه‌های آن خاکی و سنتی بود، ناگهان با زرق و برق آغشته شده و ورود رادیو، سینما و صنعت‌های غربی اندیشه غربی را هم نشت داده است.

وی اذعان داشت: اندیشه غرب‌گرایی به زور به جامعه اسلامی تزریق شده و معنای لیبرالریال، اصل بر فرد گرایی است.

امام جمعه خوسف اثرگذارترین راه برای ترویج کار جمعی را تلاش رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها باید در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بکوشند.

حسینی یادآور شد: تجربه نشان می‌دهد قهرمانان و ورزشکاران برای وحدت در دنیا حرفی برای گفتن دارند، اما در ورزش‌های گروهی چون به هم پاس نداده و هماهنگ نیستند، وحدت آنها زیر سئوال می‌رود.

وی گفت: رایحه خوش کار گروهی تا حدودی در ورزش وزیدن گرفته است، به طوری که جوانان کشور در مسابقات رباتیک همیشه حرف اول را در دنیا می‌زنند.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه دست خدا همواره با جماعت است، افزود: هر کجا کار جمعی باشد، موفقیت نیز همان جا است و سعه‌صدر در کار گروهی و توان و تحمل یکدیگر اگر نباشد، کار گروهی بی‌نتیجه است.

حسینی افزود: اعتراض در کار گروهی حتی اگر از روی دلسوزی نباشد، باید از آن بهره‌برداری صحیح شود.

وی یکی از مؤلفه‌های کار گروهی را کنار گذاشتن بدبینی دانست و اضافه کرد: باید به هم‌نوعان خود اعتماد داشته باشیم.

امام جمعه خوسف اضافه کرد: هرگاه کسی از جماعت جدا شود، به سمت شیطان می‌رود، همچنان که اگر گوسفندی از گله جدا شود، نصیب گرگ بیابان می‌شود.

انتهای پیام/69013/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول