اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

امپریالیسم خبری جهان از رسانه‌ها در راستای منافع خود بهره می‌برد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: خبرنگاری شغل پرمخاطره و از لحاظ مالی کم‌بهره است و امپریالیسم خبری جهان از خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای منافع و مصالح خود استفاده می‌کنند.

امپریالیسم خبری جهان از رسانه‌ها در راستای منافع خود بهره می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم قدردانی از خبرنگاران فعال در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شهید محمود صارمی در غربت، جان خود را فدای راه تعهد و رسالت رسانه‌ای کرد، افزود: خبرنگاری یکی از مشاغل پرمخاطره، پرمسئولیت و از لحاظ مالی کم‌بهره است.

وی اضافه کرد: با توجه به خطیر بودن خبرنگاری نمی‌توان آن را به عنوان یک شغل تلقی کرد، بلکه خبرنگاری یک رسالت و مسئولیت است و جلب اعتماد مردم و کار بی‌شائبه، بزرگ‌ترین سرمایه یک خبرنگار محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه اصحاب‌ رسانه و خبرنگاران در کشور و استان همگی مورد اعتماد مردم هستند، گفت: خبرنگاران در کشورهای دیگر تابع سیاست‌های خاص و تأمین‌کننده منافع و مصالح آن کشورها هستند.

وی تصریح کرد: متأسفانه امپریالیسم خبری و مافیای قدرت و ثروت، ساختار خبری جهان را در اختیار گرفتند و از آن در راستای حفظ منافع خود بهره می‌گیرند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه احکام نورانی قرآن و اسلام پایه‌گذاری شده است، یادآور شد: نظام اسلامی حمایت از محرومان و مستضعفان را سرلوحه کار خود قرار داده و خبرنگاران نیز در راستای احقاق حقوق محرومان، تلاش فراوانی می‌کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران در انجام رسالت خبری خود هم در راستای مصالح ملی و هم احقاق حقوق محرومان تلاش و فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تاکنون هیچ جلسه تقدیر و تشکری از مجریان و برگزارکنندگان انتخابات استان نداشتیم و قدردانی از خبرنگاران نخستین جلسه است، افزود: در آینده با تأمین اعتبارات از مجریان انتخابات نیز قدردانی خواهیم کرد و قدردانی از زحمات خبرنگاران به خاطر اهمیت جایگاه و تلاش این قشر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران از ابتدای سال علاوه بر انجام وظایف جاری و روزانه برای خلق دو حماسه بزرگ تلاش کردند، بیان داشت: نخستین و بزرگ‌ترین حماسه‌ای که خبرنگاران به تصویر کشیدند، خلق حماسه سیاسی بود.

قاسمی‌فرزاد گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم، وجود فضای امن و آرام و با عزم پولادین مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار محقق شد. 

وی گفت: خلق حماسه سیاسی نشان از اعتماد مردم به مقام معظم رهبری، نظام، لباس روحانیت و شخص رئیس جمهور منتخب بود که با توجه به سوابق و تجارب درخشان وی در عرصه‌های مختلف در مبارزه با رژیم شاهنشاهی و همراهی با امام و رهبری به آنها رأی دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه مجریان انتخابات مانند سنوات گذشته با عمل به قانون اعتماد مردم را جلب کردند، افزود: با برگزاری انتخابات و خلق حماسه سیاسی اقتدار نظام بیش از پیش نمایان شد و این حماسه، مایه مباهات مردم و نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور شد.

وی ادامه داد: رشد و ارتقاء فرهنگ جامعه و رفتار آگاهانه کاندیداها، نتیجه این انتخابات بود، جابه‌جایی قدرت با متانت و در اوج شایستگی نظام اسلامی صورت گرفت و مراسم تنفیذ ریاست جمهوری نیز در کمال اقتدار برگزار شد.

قاسمی‌فرزاد در ادامه به حماسه راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: هر سال مسلمانان در روز قدس که به ابتکار امام خمینی(ره) نامگذاری شده است، به ندای امام راحل و رهبر انقلاب لبیک گفته و برای دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آیند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم استان همدان نیز همپای دیگر مردم کشور و دنیا با حضور در عرصه، با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند و روند سازش را که برخی از کشورها به‌ نام فلسطین در‌ پیش گرفتند، محکوم کردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در ستاد انتخابات استان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول