اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

رسانه‎ها با ارائه گزارش‎های تحلیلی در ایجاد انگیزه در روز قدس سهیم شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رسانه‎ها با ارائه گزارش‎های تحلیلی در ایجاد انگیزه برای حضور روز قدس سهیم شوند.

رسانه‎ها با ارائه گزارش‎های تحلیلی در ایجاد انگیزه در روز قدس سهیم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در جلسه تبیین برنا‎مه‎های ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با راهپیمایی در روز قدس دو خواسته به حق مسلمانان محقق می‎شود که یکی وحدت جهان اسلام و تقابل با فتنه‎ها و زمینه‎ای برای پیروزی و رهایی قدس است.

وی افزود: آمریکا با فتنه انگیزی بین فرق اسلامی جنایات بی شماری را در مصر، بحرین، سوریه، عراق و فلسطین مرتکب می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: استکبار جهانی ‎می‎خواهد بیداری اسلامی به ثمر ننشیند و به دنبال به تأخیر انداختن پیروزی مسلمانان است.

این مسئول گفت: امید است در روز قدس با روشنگری و بصیرت شاهد وحدت جهان اسلام و پیروزی قدس شریف باشیم.

عسگری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یک ماه گذشته تاکنون مشغول برنامه‎ریزی برای روز قدس است، تصریح کرد: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی، محکومیت نظام سلطه از عمده‎ترین اهداف روز قدس است.

وی ادامه داد: با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و سردادن شعار مرگ بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، پشتوانه‎های لازم برای ایستادگی مردم فلسطین ایجاد می‎شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حمایت‎های مادی و معنوی جهان اسلام لازمه آزادی قدس از دست صهیونیسم‌های غاصب است، گفت: برای زمینه سازی حضور گسترده مردم در روز قدس اقدامات لازم صورت گرفته است.

این مسئول در بیان برنامه‎های روز قدس ادامه داد: قرائت قطعنامه و بیانیه‎ها، سخنرانی یک نماینده مجلس و بیان گزارش عملکرد دولت نهم و دهم توسط وی و همچنین سخنرانی استاندار اصفهان از جمله برنامه‎های روز قدس است.

عسگری تصریح کرد: ایستگاه محصولات فرهنگی، بلوتوث‎ و پیامک‎های تاثیرگذار و همچنین نمایشگاه پروتکل صهیونیست و نمایشگاه سبک زندگی در میدان امام و در حاشیه برگزاری روز جهانی قدس بر پا می‎شود.

وی اضافه کرد: دایر شدن غرفه‎های فرهنگی و تبلیغی در مساجد و نیز ایستگاه‎های فرهنگی ویژه برای جوانان و نوجوانان در میدان امام اصفهان از دیگر برنامه‎های روز قدس است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: زمان آغاز راهپیمایی روز قدس از هشت مسیر فرعی آغاز شده و سپس مراسم ساعت 11:30 در میدان امام برگزار می‎شود.

این مسئول متذکر شد: رسانه‎ها باید با دید آرزویابانه وارد شوند و برنامه‎های روز قدس را زیر نظر داشته باشد که کدام ارگان‎ها و نهادها در برگزاری این مراسم‎ها فعال هستند.

عسگری تأکید کرد: همچنین رسانه‎ها با ارائه گزارش‎های تحلیلی غنی و سیاسی از وضعیت سایر کشورها در ایجاد انگیزه برای حضور در این راهپیمایی در مردم سهیم باشند.

انتهای پیام/63019/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول