اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی:

هماهنگ‌ترین فعالان رسانه‌های کشور را در خراسان شمالی داریم

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی با تاکید بر وفاق و همدلی اصحاب رسانه در این استان گفت: اکنون هماهنگ‌ترین فعالان رسانه‌های کشور را در خراسان شمالی داریم.

هماهنگ‌ترین فعالان رسانه‌های کشور را در خراسان شمالی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ملک‌محمد علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار در خراسان شمالی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش فعالان رسانه در خراسان شمالی توسعه استان و رسیدن به جایگاه مطلوب است.

وی رسانه‌های استان را به عنوان بازوان توانمند مردم و مسئولان دانست و گفت: در طول سال خبرنگاران تلاش‌های زیادی را انجام داده و 17 مرداد بهانه خوبی برای پاسداشت خبرنگاران است.

علیزاده با بیان اینکه طی سنوات گذشته این مراسم با تلاش خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شده است، اظهار کرد: البته این مراسم‌ها برای تجلیل از گوشه‌ای از خدمات خبرنگاران بوده و شاید در شأن و جایگاه خبرنگاران به خاطر امکانات موجود نباشد.

وی پوشش گسترده اخبار سفر رهبر انقلاب و انتخابات توسط رسانه‌های استان را برشمرد و گفت: بی‌تردید اصحاب رسانه در خلق حماسه حضور و حماسه سیاسی مردم نقش بی بدیلی را ایفا کرده‌اند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی‌ پرهیز از نگاه سیاسی خاص و صرفاً تشویق مردم برای حضور در انتخابات را برشمرد و افزود: مشارکت بالای 80 درصدی مردم استان در انتخابات خود گواه تلاش‌های رسانه‌های استان است.

وی تصریح کرد: بی تردید نمی‌توان از نقش رسانه‌ها در ابعاد و بخش‌های مختلف به راحتی گذشت و اکنون خانه مطبوعات استان با دارا بودن بیش از 200 فعال مطبوعاتی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

علیزاده با اشاره به ضرورت تجلیل از خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه طی سال گذشته با مشارکت دستگاه‌ها گفت: اگر بناست دستگاهی در این حوزه ورود کند با این دید که خبرنگاران و اصحاب قلم در توسعه استان نقش داشته، مشارکت کنند و شایسته است تا متوقع نباشند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت و تعامل دستگاه‌های استان آیین گرامیداشت روز خبرنگار باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات در این استان گفت: این جشنواره در هفت بخش مسابقه و سه بخش ویژه برگزار می‌شود.

سهراب ابراهیمی همچنین با برشمردن بخش‌های ویژه جشنواره مطبوعات در خراسان شمالی اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان، انتخابات حماسی 24 خرداد و توسعه خراسان شمالی از جمله این بخش‌ها بوده که فعالان عرصه رسانه‌های استان شرکت کرده‌اند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از خبرنگاری به عنوان شغل انبیا یاد کرد و گفت: بسیاری از شهدای عرصه جنگ تحمیلی اهل قلم بوده که سرآمد آن‌ها شهید مرتضی آوینی بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی نجفی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان در طول سال گذشته تلاش‌های زیادی را برای انعکاس اخبار در حوزه‌های مختلف داشته‌اند، نسبت به واگذاری سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش فارس، در این نشست همچنین مدیرکل حوزه هنری و همچنین معاونان اقتصاد دارایی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نسبت به مشارکت در برگزاری آیین روز خبرنگار تاکید کردند.

بیش از 220 نفر فعال رسانه‌ای عضو خانه مطبوعات استان خراسان شمالی هستند.

به گزارش فارس، 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/63002/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول