اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برخورد قانونی با رسانه‏هایی که قصد سوءاستفاده درباره آلودگی هوا دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: با رسانه‏هایی که در موضوعات مختلف استان به ویژه آلودگی هوا قصد سوء‏استفاده دارند، برخورد قانونی می‏شود.

برخورد قانونی با رسانه‏هایی که قصد سوءاستفاده درباره آلودگی هوا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: خیلی از افراد امروز چیزی پیدا نمی‎کنند و مرتب اعلام می‏کنند که آمار ارائه شده توسط دولت اشکال دارد.

وی با اشاره به اینکه ما نیز با همین مراکز آمار دولت را از دولت قبلی تحویل گرفتیم، تصریح کرد: بر اساس اطلاعات همین مراکز آمار نیز آمارها را به دولت جدید تحویل می‏دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: هیچ کسی اجازه ندارد آمار رسمی کشور را زیر سؤال برد.

احمدی یادآور شد: برخی از رسانه‏ها با سوء‎استفاده از شرایط موضوع آلودگی را به ویژه در زمینه سرب و روی در استان زنجان بزرگ جلوه می‏دهند.

وی با تاکید بر اینکه ما موظف به اطلاع‌رسانی در زمینه اقدامات خوب صورت گرفته در استان هستیم، خاطرنشان کرد: باید عیب‏ها و مشکلات نیز به مردم گفته شود تا آنها از پیگیری مشکلات آگاه شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه کمیته اطلاع‌رسانی باید در استان فعال شود و دستاوردهای مختلف را در زمینه آلودگی اطلاع‌رسانی کند، ادامه داد: باید افراط و تفریط‏ها در زمینه اطلاع‌رسانی توسط این کمیته از بین برود.

وی تاکید کرد: با رسانه‏هایی که قصد سوء‌استفاده در زمینه آلودگی به ویژه آلودگی سرب و روی را داشته باشند برخورد قانونی می‏شود.

احمدی با بیان اینکه صدا و سیمای استان زنجان نیز در زمینه اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته قول همکاری داده است، تصریح کرد: برخی از رسانه‏ها و خبرگزاری‏ها نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته‏اند.

وی در زمینه انشعابات آب در برخی از نقاط محروم استان زنجان با بیان اینکه برخی از مردم روستاها و شهرهای کوچک در این زمینه مقاومت می‎کنند، ادامه داد: هنوز فرهنگ‌سازی مناسبی در این راستا در استان صورت نگرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در زمینه آب شرب شهر نیک‏پی اظهار کرد: بررسی‌های لازم در این زمینه باید توسط دستگاه‏های مرتبط صورت گیرد و جلساتی با مردم برای ارائه انشعاب شهری گذاشته شود.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول