اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر رفسنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های پیش‌بیمارستانی امدادگران هلال‌احمر رفسنجان

رئیس جمعیت هلال‌احمر رفسنجان از برگزاری کلاس‌های پیش‌بیمارستانی امدادگران جمعیت هلال‌احمر در شهرستان رفسنجان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های پیش‌بیمارستانی امدادگران هلال‌احمر رفسنجان

حسن امینی‌رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان از تشکیل کلاس‌های پیش‌بیمارستانی امدادگران این جمعیت خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها از روز گذشته آغاز شده و به مدت شش روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تعداد 70 نفر امدادگر که دوره تکمیلی امداد و نجات را گذراندند زیر نظر پزشکان و اساتید شهرستان آموزش‌های لازم را می‌بینند.

وی افزود: در این دوره امدادگران به صورت تخصصی‌تر با مواجهه با مصدوم، تثبیت مصدوم، لوله‌گذاری داخل تراشه که باز کردن راه هوایی است، مراقبت پیش از بیمارستان، تریاژ، برخورد با مصدوم دچار تروما و ... آشنا می‌شوند.

امینی‌رنجبر از حضور 300 امدادگر در راهپیمایی روز قدس خبر داد و بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس در طی مسیر راهپیمایی از طرف جمعیت هلال‌احمر در نظر گرفته شده بود.

وی همچنین از مراسم تحلیف پیشاهنگان در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و افزود: این مراسم در سالن دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود.

ارائه خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی در رفسنجان

مژده سرچشمه‌پور در حاشیه آیین افتتاح دوره بین‌المللی MIT در جهاد دانشگاهی رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس جهاد دانشگاهی رفسنجان را پنجمین برگزار کننده این دوره بین‌المللی در کشور اعلام کرد.

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان اظهار داشت: این دوره با 10 زیرمجموعه برگزار می‌شود و نخستین دوره CIT و بعد از آن NIT است که دوره CIT آشنایی کامل با علوم کامپیوتر را ارائه می‌دهد و اشخاصی که می‌خواهند وارد بازار کار شوند، آموزش‌های لازم را بر اساس روز و ترفندهای کاری و بر اساس ورژن 2013 می‌آموزند.

سرچشمه‌پور با اشاره به مرحله NIT گفت: شخصی که بخواهد، شبکه را یاد بگیرد باید چندین ماه در جایی کار کند تا بتواند بستن شبکه را بیاموزد، اما در این دوره در کم‌ترین زمان ممکن آموزش می‌بیند.

وی افزود: در هر کلاس سه فراگیر داریم که آموزش می‌بینند و امیدواریم در سطح کشور خوب بدرخشیم و موفقیت کسب کنیم.

انتهای پیام/80016/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول