اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس:

اعضای داوطلب هلال احمر فردوس 130 واحد خون اهدا کردند

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از اهدای 130 واحد خون توسط داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

اعضای داوطلب هلال احمر فردوس 130 واحد خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین لاژوردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای داوطلب و پر تلاش این مجموعه همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری دارند و در مناسبت‌های مختلف جلوه‌ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش می‌گذارند.

لاژوردی از اهدای خون 30 نفر از داوطلبان و جوانان این شهرستان در شب‌های قدر خبر داد و گفت: اهدای خون جوانان هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها و دریافت خون سالم از داوطلبان حمایت ماندگار از این امر خداپسندانه است که جوانان و داوطلبان این شهرستان در شب‌های قدر به این امر تحقق بخشیدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر، نیروهای این نهاد از انجام امور خیر غافل نبوده، بلکه سعی کرده‌اند به طور مناسب و مطلوب در صحنه‌های خیرخواهانه حاضر شده و در اهدای خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس اهدای خون را اهدای زندگی به بیماران نیازمند و نجات جان انسان‌ها دانست و افزود: اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر فردوس به طور مستمر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان با نیت سلامتی بیماران نیازمند خون خود را اهدا می‌کنند.

لاژوردی اذعان داشت: هدف از این برنامه فرهنگ‌سازی بین اعضا در راستای رسیدن به اهداف بشر دوستانه و کمک به نیازمندان، ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج فرهنگ اهدای خون به نیازمندان به عنوان فعالیتی زندگی بخش است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 150 نفر از داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر فردوس به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده و 130 نفر موفق به اهدای خون برای رفع و تامین نیازهای درمانی و بهداشتی بیماران نیازمند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس یادآور شد: داوطلبان این جمعیت طی سال گذشته نیز 195 واحد خون اهدا کرده‌اند که 160 نفر از آنها را برادران و 35 نفر را خواهران تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/69008/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول