اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر بوشهر خبر داد

برپایی سفره مهربانی هلال احمر استان فارس در مناطق زلزله‌زده

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر از گسترده شدن نخستین سفره مهربانی به میزبانی داوطلبان هلال احمر فارس و با همکاری استان بوشهر در مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد.

برپایی سفره مهربانی هلال احمر استان فارس در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زینت رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سبد غذایی و مواد بهداشتی یک ماهه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بین یک هزار و 250 خانوار زلزله‌زده بوشهر توزیع شد.

وی به دیگر برنامه‌های هلال احمر در این ایام اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری طرح همای رحمت با مشارکت خیرین استان بوشهر در قالب توزیع اقلام غذایی به صورت شبانه در خانه نیازمندان و برپایی سفره‌های افطار از دیگر برنامه های این ایام است .

معاون جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: سفره‌های افطار در پنج نقطه از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، شنبه، چاهگاه،درویشی، اسلام آباد،رزم آباد و بامشارکت جمعیت هلال احمر استان‌های خوزستان ،فارس، کهگیلویه وبویراحمد، ایلام و البرز برپا می‌شود.

وی ادامه داد :نخستین سفره مهربانی در 15 ماه مبارک رمضان با مشارکت استان فارس در شهر شنبه گسترده شد و 4200 بسته غذایی بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

انتهای پیام/66006/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول