اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آموزش امدادگران در دستگاه‌های مختلف

مدیران هلال احمر و شرکت گاز استان مرکزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

طی نشستی با حضور مدیرکل جمعیت هلال احمر و مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی تفاهم‌نامه همکاری بین مدیران این دو دستگاه منعقد شد.

مدیران هلال احمر و شرکت گاز استان مرکزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه امضاء این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر موظف شد تا پایان سال دو هزار نفر از کارکنان شرکت گاز را زیر پوشش آموزش‌های امداد و نجات در آورد.

مرتضی سلیمی تصریح کرد: همچنین بر اساس بندهای این تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر موظف است علاوه بر آموزش امداد و نجات نسبت به تامین تجهیزات و وسایل کمک آموزشی، تهیه و تحویل گواهینامه پایان دوره، نظارت بر تمامی فعالیت‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه اقدام کند.

وی گفت: همچنین شرکت گاز استان مرکزی نیز متعهد شد نسبت به تامین کمک هزینه برگزاری دوره آموزشی، معرفی کارکنان برای گذراندن دوره مربیگری امداد و کمک‌های اولیه، ایاب و ذهاب مربیان، همکاری در راستای حسن برگزاری دوره‌‌ها با هلال احمر، تامین محل برگزاری دوره‌‌ها و ارائه آموزش‌های لازم در خصوص ایمنی گاز و راه‌های پیشگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی به کارکنان هلال احمر اقدام کند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: پیش از این نیز جمعیت هلال احمر استان تفاهم‌نامه‌ همکاری با دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه علمی کاربردی، سازمان انتقال خون و دیگر ارگان‌ها و نهادهای دولتی را منعقد کرده بود.

سلیمی بیان داشت: این تفاهم‌نامه‌ها به منظور آموزش هر چه بیشتر امدادگران در دستگاه‌های مختلف به امضا می‌رسند.

انتهای پیام/87010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول